اگر بیمارید، این رنگ را زیاد بپوشید!

رنگ سبز، دومین رنگ پرطرفدار جهان است که نقش موثری در کاهش میزان استرس افراد دارد و صلح و آرامش را به ارمغان می‌آورد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، رنگ سبز نماد رشد و زندگی، تجدید حیات، همدردی، محبت، خلاقیت و صلح و آرامش است. رنگ سبز که یکی از رنگ‌های اصلی برشمرده می‌شود، پس از رنگ آبی دومین رنگ پرطرفدار در جهان است و به عنوان نماد ایمنی و امنیت شناخته می‌شود. این رنگ، نشان دهنده تولد دوباره و تجدید حیات است و از آنجا که روند بهبود بیماری‌ها را تسریع می‌بخشد، اغلب جراحان لباس سبز بر تن دارند.

رنگ سبز طیف وسیعی از رنگ‌ها شامل سبز روشن، سبز تیره، لجنی، زمردی، یشمی، لیمویی، سبز آبی، زیتونی و سبز چمنی را در بر می‌گیرد و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم:

درمان افسردگی به کمک رنگ سبز

رنگ سبز، میزان "هیستامین" خون افراد را افزایش داده،علائم آلرژی را کاهش می‌دهد. از آنجا که سبز، رنگ درمان و آرامش است، عضلات بدن را آرام می‌کند و استرس، اضطراب و افسردگی افراد را درمان می‌کند، فعالیت مغز افراد را بهبود می‌بخشد و توانایی خواندن و خلاقیت افراد را افزایش می‌دهد. بررسی‌های محققان نشان می‌دهد که این رنگ غده هیپوفیز را تحریک می‌کند و  به دلیل جلوگیری از استرس و اضطراب، یکی از بهترین رنگ‌ها برای زنان باردار محسوب می‌شود.

شخصیت علاقه‌مندان رنگ سبز چگونه است؟

جالب است بدانید که علاقه‌مندان به رنگ سبز، بسیار پرخور هستند و اغلب با مشکل اضافه وزن دست و پنجه نرم می‌کنند. همچنین این افراد دوستدار طبیعت، خانواده، دوستان و حیوانات هستند و در آینده پدران و مادران موفقی خواهند بود. این افراد خواهان صلح  در جهان هستند. در فعالیت‌های اجتماعی شرکت می‌کنند و یک شنونده و کارمند نمونه هستند.

حقایقی جالب در مورد رنگ سبز

 در اکثر کشورهای دنیا، از این رنگ تاثیرگذار برای بسته‌بندی محصولات بهداشتی استفاده می‌شود. همچنین رنگ سبز یکی از رنگ‌های استاندارد زبان نگارش صفحات وب (HTML) است. این رنگ در کشور  ژاپن به عنوان رنگ زندگی ابدی در نظر گرفته می‌شود و مردم اسکاتلند این رنگ را به عنوان علامت افتخار به کار می‌برند.

کد خبر 364891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.