نماینده یونیسف: اصفهان در هفته های آینده شهر دوستدار کودک خواهد شد

نماینده یونیسف گفت: با توجه به اقدامات خوب شهرداری اصفهان این نوید را می‌دهم که اصفهان به زودی کاندید شهر دوستدار کودک شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ویل پارکس در اختتامیه اولین کنفرانس ملی شهر دوستدار کودک اظهار کرد: ما در برهه ای از زمان قرار داریم که در حال توسعه شهرها هستیم و این موضوع به همه ما کمک خواهد کرد.
وی افزود: شهرها چه کوچک و چه بزرگ در صورت برخورداری از منابع نوآوری و خلاقیت، می توانند به کودکان کمک کنند.
نماینده یونیسف ادامه داد: مدیران شهرها می‌توانند به توسعه شهرها برای کودکان  کمک کنند زیرا اگرچه دولت ها اهداف مختلفی دارند اما شهرها و شوراها به اهمیت کودکان پی برده اند.
وی در خصوص آمار های شهر دوستدار کودک در جهان گفت: بیش از سه هزار شهر دوستدار کودک در ۴۰کشور  جهان وجود دارد که بیش از ۳۰میلیون کودک را شامل می‌شود.
پارکس در ادامه با تقدیر از اقدامات شهرداری اصفهان در حمایت از کودکان گفت: خبر خوب اینکه با اقدامات شهرداری، اصفهان تا تبدیل شدن به شهر دوستدار کودک راهی ندارد و در چند هفته دیگر شاهد آن خواهیم بود.
وی در ادامه بیان کرد: نوید اتفاقات خوبی را در وزارت کشور و شهرداری برای کاندید شدن اصفهان برای شهر دوستدار کودک می‌دهم و این نوید را به همه شهرداری ها می دهم که همه شهرها می‌توانند  کمک کنند تا ایران، کشوری با عنوان دوستدار کودک شود.
نماینده یونیسف در پایان گفت: برنامه ریزان شهری باید صدای بچه ها را بشنوند و به آنها گوش دهند تا موفق شوند.

کد خبر 364888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.