دلیل انفجارهای مهیب کرج مشخص شد/ یکسال زندانی برای پدری که فرزندش را سلاخی کرد!

مشخص شدن دلیل انفجارهای مهیت در کرج، فروش موتورسیکلت‌های مسروقه به اتباع خارجی و صدور حکم عجیب برای پدری که فرزندش را سلاخی کرد از مهم‌ترین اخبار اجتماعی ایران طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی سلیمی، رییس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر اظهار کرد: دو دستگاه اتوبوس-سواری و دو دستگاه تریلر در کیلومتر٢٠محورایوانکی به گرمسار با هم برخورد کردند که در این حادثه ٨٧نفر دچار حادثه شده و ۸ نفر اسیب دیدند.

وی گفت:از این تعداد پنج نفر به صورت سرپایی توسط جمعیت هلال احمر و سه نفر توسط امدادگران اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

فروش موتورسیکلت‌های سرقت به اتباع بیگانه

سرهنگ کارآگاه علی عزیر، رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران از دستگیری یک سارق موتورسیکلت با ۳۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: این متهم موتورسیکلت‌های مسروقه را کمتر از یکصد هزار تومان به اتباع بیگانه و خرده فروشان مواد مخدر می‌فروخت.

وحشت از انفجارهای مهیب در مناطق کرج!

صدای انفجاری امروز در مناطق عظیمیه، حصار و بیلقان کرج به گوش رسید که بر اساس اظهارات مسئولان مختلف این صداها مربوط به پروژه عمرانی همت بوده است.

یکسال زندان برای پدری که فرزندش را سلاخی کرد!

روابط عمومی دادگستری کل استان هرمزگان با اعلام صدور رأی قطعی در خصوص پرونده کودک آزاری در شهرستان حاجی آباد، موسوم به پرونده «یسنا»، از محکومیت پدر این کودک دو ساله به اتهام کودک آزاری و جرح عمدی خبر داد.

مراحل رسیدگی به این پرونده کودک آزاری، پایان یافته و در نهایت منجر به صدور محکومیت قطعی برای متهم و تأیید آن در دادگاه تجدید نظر استان هرمزگان شده است.

«یسنا» کودک دو ساله حاجی آبادی در تاریخ ۲۶ آذرماه سال گذشته توسط پدرش با ضربه چاقو به ناحیه شکم مجروح شده بود که دستگاه قضایی استان هرمزگان به محض اطلاع از این حادثه دلخراش به دستور حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داد.

پس از تشکیل پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان حاجی آباد، در نخستین اقدام، پدر این کودک که پس از مبادرت به اقدام مجرمانه، متواری شده بود، بازداشت و با قرار وثیقه روانه زندان شد.

متهم در اظهارات خود به ایراد جرح عمدی به وسیله چاقو و کودک آزاری اقرار نمود و دادگاه رسیدگی کننده با توجه به نظریه پزشکی قانونی، اقاریر متهم و مستندات موجود در پرونده، وی را به تحمل یکسال حبس و پرداخت دیه محکوم کرد که رأی مذکور پس از تأیید در دادگاه تجدیدنظر استان هرمزگان، قطعیت یافته و در مرحله اجرا قرار دارد.

بارش برف و باران اکثر مناطق کشور

سرهنگ نادر رحمانی، سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار کرد: در حال حاضر تردد در تمامی محورهای اصلی کشور به صورت عادی و روان است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: در استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل، تهران، زنجان، فارس، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، گیلان و مازندران شاهد بارش باران و برف هستیم.

وی ادامه داد: لازم به ذکر است جهت تردد در محورهای کوهستانی و برف گیر کشور به همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی می باشد.

سرهنگ رحمانی افزود: محورهای شریانی فارسان-کوهرنگ-مسجدسلیمان و محورهای غیرشریانی شمشک - دیزین،   اولنگ - شاهرود، املش - اطاقور، پونل - خلخال، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، سروآباد - پاوه، رویان - بلده، چلگرد - صمصامی و اندیکا - شهرکرد مسدود هستند.

کد خبر 364869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.