پیکان و ذوب آهن همچنان در کورس قهرمانی

در هفته نهم لیگ برتر والیبال بانوان تیم‌های ذوب آهن و پیکان به دنبال شکست حریفان خود برای صدرنشینی هستند.

به گزارش ایمنا، هفدهمین دوره لیگ برتر والیبال بانوان به هفته‌های پایانی خود رسیده و رقابت بین تیمهای ذوب آهن و پیکان برای قهرمانی حساستر شده است. پیکان که در هفته هفتم با پیروزی برابر ذوب آهن مانع از قهرمانی زود هنگام این تیم شد و صدرنشینی لیگ را هم به دست آورد، در هفته گذشته با معدل بازی کمتر نسبت به ذوب آهن دوباره به رتبه دوم جدول برگشت و به همین دلیل می‌خواهد در بازی فردا -پنجشنبه ۲۷ دی ماه- برابر شهرداری سمنان، قعرنشین لیگ بانوان سِت‌هایش را با اختلاف امتیاز بیشتری به پایان برساند تا شانس قهرمانی را از دست ندهد.

از آنجایی که در هفته پایانی لیگ دربی اصفهان بین ذوب آهن و نامی‌نو برگزار می‌شود و با توجه به اینکه نامی‌نو به راحتی به حریف خود امتیاز نمی‌دهد پیکان می‌تواند با پیش انداختن خود در بازی هفته نهم یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شود.

ذوب آهن نیز برابر امید ایران که در رتبه پنجم جدول قرار دارد، به میدان می‌رود تا بتواند در یک هفته مانده به پایان لیگ بانوان اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم جدول بیشتر کند؛ از طرفی دیگر نامی‌نو اصفهان که با ۱۲ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد برای حفظ جایگاه خود به مصاف توپکا می‌رود؛  جدال این دو تیم برای سومی است و در دو هفته پایانی، رقابت آن‌ها حساس‌تر شده است.

بازی‌های هفته نهم لیگ برتر والیبال بانوان:

 پنجشنبه ۲۷ دی ماه ساعت ۱۵

شهرداری سمنان _ پیکان تهران (سالن بانوی شهر سمنان)

امیدایران _ ذوب آهن اصفهان (سالن فدراسیون والیبال)

توپکا بابلسر_ نامی نو اصفهان (سالن نوبخت بابلسر)

تیم ها امتیاز
ذوب آهن  اصفهان ۲۱
پیکان تهران ۲۱
نامی نو اصفهان ۱۲
توپکا بابلسر ۹
امید ایران ۵
شهرداری سمنان ۱
کد خبر 364781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.