فردوسی‌پور با رسانه ملی قهر کرده؟

با اتمام مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ هنوز گزارش هیچکدام از بازی ها به فردوسی‌پور محول نشده و گمانه‌زنی‌ها پیرامون قهر عادل فردوسی‌پور با رسانه ملی شروع شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با گذشت بیش از ۱۰ روز از شروع جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، هنوز عادل فردوسی‌پور، گزارشگر و مجری فوتبال ، هیچ کدام از بازی‌های این مسابقات را گزارش نکرده است که همین موضوع باعث شد در روزهای گذشته گمانه زنی ها در خصوص پروژه حذف فردوسی‌پور از تلویزیون در سایت‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی کلید بخورد.

با این حال احسان شیعه، مدیر شبکه ورزش در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها، گفت: "همه این اخبار شایعه است. ما در شبکه ورزش همچنان با ایشان همکاری داریم و آقای فردوسی‌پور تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی "فوتبال ۱۲۰" هستند. ایشان همچنین گزارشگر فوتبال‌های ما هم هستند و کارشان را ادامه می‌دهند. آقای فردوسی‌پور به طور معمول هفته‌ای یا دو هفته‌ای یک بار فوتبال گزارش می‌کنند و هیچ تغییری اتفاق نیفتاده است.

مدیر شبکه ورزش افزود: عادل فردوسی‌پور همچنان در شبکه ورزش گزارش دارد. این هفته یک بازی را گزارش می‌کنند و هفته‌های آینده نیز همین‌طور گزارش بازی‌ها به ایشان واگذار خواهد شد. "

اگر به حرف‌های مدیر شبکه ورزش استناد کنیم، باید منتظر گزارش‌های عادل در مراحل بعدی مسابقات باشیم، ولی اگر در روزهای آینده هم گزارشی به او داده نشود، شایعه‌هایی که روزهای گذشته مطرح شده بیشتر رنگ واقعیت به خود می‌گیرد.

کد خبر 364771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.