هواپیما در خلاف جهت باد شروع به پرواز می کند

وقتی به نظر می رسد همه چیز بر خلاف تو است، یادت باشد که هواپیما در خلاف جهت باد شروع به پرواز می کند نه در جهت آن. ( هنری فورد ) 

محسن ابراهیم زاده، خواننده محبوب پاپ، با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرام خود این گونه آورده است:
وقتی به نظر می رسد همه چیز بر خلاف تو است، یادت باشد که هواپیما در خلاف جهت باد شروع به پرواز می کند نه در جهت آن. ( هنری فورد ) 

هنگامه قاضیانی، بازیگر مطرح سینما، قسمت هایی از فیلم اسب تورین بلاتار را در صفحه شخصی اش به اشتراک گذاشته و نوشته است:

تانگوی شیطان، اولین رمان لاسلوکراسنا هورکایی، نویسنده مجارستانی بود که بلاتار فیلم سینمایی هفت ساعته را از روی اون ساخت. موسیقی آهنگساز همیشه وفادار او به سینمای بلاتار هم در این اثر غریب مثل همیشه بینظیره. بلاتار بعد از فیلم سینمایی اسب تورین، دیگه فیلمسازی رو کنار گذاشت. وقتی اسب تورین رو دیدم فهمیدم چرا بعد اون دیگه فیلم نساخت. البته من اسب تورین رو قبل تانگوی شیطان دیدم. در تاتگوی شیطان به تصویر کشیدن فریب و عزت نفس نزول و تباهی، جادوی این کارگردان بزرگ و مهم مجارستانی است. 

گوهر خیر اندیش، بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها به دلیل شکستگی پا، بار دیگر خانه نشین شده، با پست کردن ویدیویی در صفحه اینستاگرامش، تولد دکتر علی رفیعی را شادباش گفته و آورده است:

به مناسبت تولد استادم آقای دکتر علی رفیعی، از من خواسته شد که طی فیلمی میلادشان را تبریک بگویم تا پس از پایان نمایش خانه برناردا آلبا پخش شود و دکتر را غافلگیر کنیم. در حالیکه اصلا حال جسمی و روحی خوبی نداشتم با تمام انرژی سعی کردم احترام، عشق و مهر خودم را نسبت به انسانی بزرگ، شریف ، دوست داشتنی و کاربلد ابراز کنم. 

رامبد جوان که این روزها  فیلم قانون مورفی را روی پرده سینماها دارد، با پست کردن این عکس در اینستاگرامش نوشته است:

سلام عزیزان . . . لی لی عزیز و قشنگ ما در روزهای آخر فصل ٥ که اجازه داشت هر جا بره و همه هم با لی لی مهربون بودن. واقعا از رفتار حیوونای یه منطقه یا محل میشه فهمید آدمای اونجا چقدر با فرهنگ و آرومن. دم همه بچه های خندوانه گرم که انقدر با فرهنگ و آروم رفتار میکنن. همین خصلتشون کافیه برای اینکه من براشون غش کنم. آرزو می کنم روزی باشه که همه بچه ها و حیوونا و همه آدما و موجودات این جهان در آرامش و حال خوب کنار هم زندگی کنن. 

آزاده نامداری، مجری پر سر و صدای تلویزیون ، با قرار دادن این عکس در صفحه شخصی اش این توضیح را داده است:

زندگی چیزی نیست که لب طاقچه عادت از یاد من و تو برود.

سپاس از مهر دوستان صاحب ذوق و خوش سلیقه ام، اگر به صفحه آنان مراجعه کنید، انگار به دنیایی رنگی سفر کرده اید. مخصوص خانوم هایی که برای سال جدید می خواهند آشیانه زیبایشان را رنگ و نور بپاشند.

کد خبر 364769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.