فقط برای بُرد وارد زمین می‌شویم

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: نتیجه دیدار مقابل تأسیسات دریایی برایمان خیلی مهم است و فقط برای بُرد به زمین می‌رویم.

اعظم قینانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تمام بازی‌های دور برگشت برای ما حکم فینال دارد و برای به‌دست آوردن جایگاه سوم، به پیروزی هر سه بازی پیش‌رو نیاز داریم.

قینانی با بیان اینکه پس از سه بُرد پشت‌ سر هم بازیکنانم از نظر روحی و روانی آمادگی بالایی دارند ادامه داد: با پیروزی مقابل نفت و گاز گچساران انگیزه مضاعفی در تیم ایجاد شد. برای مقابله با تیم قدرتمند تأسیسات دریایی همه بازیکنانم را در اختیار دارم. نتیجه این بازی برای ما خیلی مهم است و فقط دنبال بُرد هستیم.

وی در مورد دیدار تیمش مقابل تأسیسات دریایی صدرنشین گفت: در دور رفت، بازی را به دلیل برخی اشتباهاتمان به تأسیسات دریایی واگذار کردیم که امیدوارم در بازی امروز شاهد اشتباهات دور رفت نباشیم.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان تصریح کرد: تمام بازیکنان تأسیسات از نظر مهارت‌های پایه در سطح بالایی به سر می‌برند و انگیزه بالایی برای قهرمانی دارند. تأسیسات دریایی و تیم لارستان با اختلاف امتیاز بالایی که نسبت به تیم‌های دیگر در جدول دارند حساب خود را از سایر تیم‌ها جدا کرده‌اند. سپاهان، ذوب آهن و نفت و گاز گچساران هم برای رسیدن به مقام سومی می‌جنگند.

کد خبر 364761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.