مین‌های به جا مانده از جنگ، جان دو سرباز را گرفت

دهاقان –بار دیگر دهاقان رنگ شهادت به خود گرفت و سرباز وظیفه وطن را در آغوش خود جای داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، علیرضا نادعلی سرباز وظیفه ۲۱ ساله دهاقانی پس از یک سال خدمت سربازی در مرز ایران و عراق به همراه هم خدمتی خود در حین گشت زنی بودند بر روی مین‌های به جا مانده از دوران جنگ دفاع مقدس رفته و به درجه شهادت نایل شدند.

شهید نادعلی دهاقانی سرباز مرزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، پس از گذشت یک سال از خدمت خود به کشور، امروز(چهارشنبه) پیکر مبارکش در گلستان شهدا و در کنار لاله های پرپر شده به خاک آرمیده شد.

حجت الله امامی، رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دهاقان، در حاشیه تشییع پیکر این شهید بزرگوار گفت: شهید نادعلی و هم خدمتی وی که از جوانانی مشهدی بود در حال گشت و کمین در جدار مرزی ایران و عراق بودند که به دلیل نامساعد بودن هوا وارد محدوده مین گزاری شده می‌شوند و پس از برخورد با یکی از مین‌های به جا مانده از دوران جنگ دفاع مقدس به شهادت می‌رسند.

وی ادامه داد: بارندگی‌های اخیر موجب جابه جایی مین‌ها شده و در شب شهادت این دو جوان دلاور کشور ظاهرا هوا مه آلود اعلام شده بود.

رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دهاقان، خاطرنشان کرد: تاریخ اعزام به پادگان مرزی ایران و عراق این دو شهید آذرماه سال گذشته بوده است.

کد خبر 364731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.