بعدازظهرِ اصفهان بارانی است

کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر ورود سامانه بارشی از بعدازظهر امروز از سمت مناطق جنوبی به استان است که به تدریج کل مناطق را در بر خواهد گرفت.

رضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر ورود سامانه ناپایدار از بعدازظهر امروز بر روی آسمان استان است که بر این اساس در اکثر نقاط استان افزایش ابر و به تدریج بارش برف و باران از مناطق جنوب استان آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه از روز پنجشنبه در اکثر نقاط استان بارش برف و باران، گاهی وزش باد شدید، طوفان لحظه‌ای و در مناطق غربی و جنوبی کولاک برف پیش بینی می‌شود، افزود: بر این اساس با نفوذ توده هوای سرد و ماندگاری آن، صبح روز جمعه میانگین دمای هوا بین ۱۰ تا ۱۲ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد و ماندگاری هوای سرد تا اوایل هفته بر روی استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان  در خصوص وضعیت دمای هوای استان اصفهان طی ۲۴ آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوا دو تا چهار درجه  افزایش می‌یابد. بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در سردترین ساعات به سه  درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد.

 کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی چوپانان با دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و میمه با دمای هوای  یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 364729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.