استرس دارند، چون کم‌ تجربه‌اند

سرمربی تیم والیبال بانوان نامی‌نو گفت: شرایط بازیکنانم خوب است و تا الان هم عملکرد خوبی داشته‌ایم اما تنها مشکلشان استرس آن‌ها است.

راحله آرا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص دیدار تیمش مقابل توپکا بابلسر، اظهار کرد: روز پنجشنبه -۲۷ دی ماه- در چهارچوب هفته نهم مسابقات لیگ برتر به مصاف توپکا بابلسر می‌رویم؛ این دیدار از ساعت ۱۵ به میزبانی بابلسر برگزار می‌شود که خوشبختانه تمام بازیکنانم آماده هستند و محروم و مصدوم نداریم.

وی با تأکید بر حساسیت بازی با توپکا بابلسر، ادامه داد: توپکا در ادامه مسابقات با جذب چند بازیکن تیمش را تقویت کرده است اما امتیازهای این تیم نشان می‌دهد بازی‌های خوبی نداشته‌اند، در مقابل بازیکنانم در دور برگشت، عملکرد قابل قبولی داشتند.

آرا با اشاره به اینکه این بازی برای ما حکم فینال دارد، افزود: مطمئناً تیم بابلسر برای کسب امتیاز از این بازی تمام تلاشش را می‌کند. شرایط تیم ما هم خوب است و تنها مشکل بازیکنانم استرس ناشی از کم‌تجربگی آن‌ها است.

سرمربی تیم والیبال بانوان نامی‌نو در مورد بُرد هفته گذشته تیمش مقابل مبنا تجارت، تصریح کرد: بازی مقابل مبنا تجارت حساس بود؛ به‌خوبی توانستیم بازی را مدیریت کنیم و در بهترین حالت بازی را به پایان رساندیم.

وی با بیان اینکه باشگاه نامی‌نو در ابتدای فصل قبول کرد با یک تیم جوان وارد رقابت‌ها شویم، ادامه داد: خوشبختانه طبق گفته ناظران و کارشناسان تا الان توانسته‌ایم بهترین عملکرد را داشته باشیم و امیدوارم با کسب سکو بتوانیم بر این حرف‌ها صحه بگذاریم.

کد خبر 364722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.