برچسب مواد مخدر از جوی آباد پاک می‌شود

خمینی شهر-فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه اهالی جوی آباد نباید اجازه دهند که خرید و فروش مواد مخدر در این محله انجام شود، گفت: در محله جوی آباد شهرستان خمینی شهر آمادگی کامل برای ورود به پاک‌سازی مواد مخدر را داریم که در این راستا نیازمند حمایت مردم هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از شهرستان خمینی شهر، سردار مهدی معصوم بیگی در جمع مردم محله جوی آباد خمینی شهر اظهار کرد: با شناختی که نسبت به این منطقه پیدا کرده‌ایم، نگرانی مردم جوی آباد از مواد مخدر به جا است و برای پاک‌سازی این محله از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: محله جوی آباد خمینی شهر برچسب مواد مخدر و کارتن خواب به خود گرفته که برای حذف این برچسب ها نیاز به کمک مردم داریم و همه ظرفیت نیروی انتظامی استان اصفهان را برای حذف این برچسب ها به کار می گیریم، با متخلفان برخورد و آن‌ها را دستگیر کرده و شجاعانه در حوزه وظایف پلیس اقدام می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۳۵۰۰ شهید نیروی انتظامی در راه مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسیدند، تصریح کرد: در سال جاری بیش از ۲۸ تن مواد مخدر توسط نیروی انتظامی استان اصفهان کشف و شناسایی شده که در سابقه پلیس استان این رقم بی‌سابقه است.

معصوم بیگی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۸ هزار نفر در حوزه خرید و فروش مواد مخدر دستگیر، بیش از ۷۰۰ خودرو در این مورد توقیف، حدود ۱۴۵ باند مواد مخدر در استان اصفهان منهدم و حدود ۲۵۰۰ طرح پاک‌سازی در محلات مختلف استان اجرا شده است.

وی اضافه کرد: در محله جوی آباد شهرستان خمینی شهر آمادگی کامل برای پاک‌سازی محله را از مواد مخدر داریم البته باید برانگیختگی عام اجرا شود و اهالی جوی آباد اجازه ندهند که خرید و فروش مواد مخدر در این محله صورت گیرد و پلیس نیز با مستقر کردن شبانه روزی نیروهای خود در برابر این اقدام می‌ایستد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: هر اقدامی که مردمی باشد جواب می‌دهد و اگر مردم جوی آباد در کنار پلیس به مبارزه با مواد مخدر کمک کنند به زودی این معضل و برچسب بدنامی از این محله پاک می‌شود.

کد خبر 364721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.