دستگیری مجرمان در تیران‌وکرون ۶۳ درصد افزایش یافته است

تیران-فرمانده انتظامی تیران‌ وکرون از افزایش ۶۳ درصدی دستگیری مجرمان در این شهرستان طی ۹ ماهه گذشته در مقایسه با زمان مشابه سال قبل خبرداد.

سرهنگ علی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران با اشاره به افزایش امنیت عمومی در این شهرستان اظهار کرد: دستگیری سارقان، توزیع کنندگان مواد مخدر، قاچاقچیان و سایر مجرمان در ۹ ماهه امسال در این شهرستان ۶۳ درصد در مقایسه با ۹ ماهه سال گذشته افزایش داشته است.

وی افزود: دستگیری مجرمان در قالب طرح‌های عملیاتی پلیس، انجام فعالیت‌های اطلاعاتی و انتظامی انجام شده که بسیاری از مجرمان در حین انجام فعالیت مجرمانه و یا در محل سکونت آن ها در استان و شهرستان‌های دیگر دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی تیران‌وکرون با اشاره به جابه‌جایی مواد مخدر در جاده‌های این شهرستان توسط قاچاقچیان خاطرنشان‌کرد: گشت های پلیس برای جلوگیری از این اقدام و شناسایی و دستگیری مجرمان در جاده ها فعال هستند که در این رابطه کشف مواد مخدر در سال جاری ۲۸ درصد افزایش یافته است.

وی یادآورشد: میزان کشفیات وسایل سرقت شده نیز در این مدت ۷۱ درصد افزایش یافته و اموال مسروقه کشف شده در اختیار مالباختگان قرار گرفته است.

سرهنگ صادقی با اشاره به دستگیری سارقان احشام این شهرستان در مناطق دیگر استان اصفهان گفت: پرونده در حال بررسی پلیس آگاهی است که پس از تکمیل پرونده نتایج آن به مردم و مالباختگان جهت انجام فرآیند قضایی اطلاع رسانی می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح مرصاد افزود: با اجرای این طرح به صورت هفتگی ضریب امنیت افزایش یافته و برهم‌زنندگان نظم عمومی شناسایی و دستگیری می‌شوند.

کد خبر 364717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.