میزبانی نجف‌آباد از فوتسال روستایی غرب استان

نجف‌آباد- رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف‌آباد گفت: در پایان رقابت‌های فوتسال دهیاری‌ها و شرکت‌های تعاونی روستایی غرب استان که با حضور پنج تیم به میزبانی روستای نهضت‌آباد برگزار شد، تیم‌های تیران و کرون و خمینی‌شهر به دور بعدی رقابت‌ها راه پیدا کردند.

محمود یسلیانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که با حضور مسئولان شهرستان و هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی برگزار شد تیم‌هایی از شاهین‌شهر و میمه، نجف‌آباد و برخوار  شرکت کردند.

وی از دعوت مسعود حقیقی به نخستین دوره آکادمی داوران نخبه کشور به عنوان افتخاری دیگر برای ورزش شهرستان خبر داد و اضافه کرد: کمیته داوران فدراسیون فوتبال تلاش دارد با شناسایی و تقویت داوران نخبه سرمایه‌گذاری کرده و استعدادهای جوان را آماده قضاوت در سطوح بالاتر کند که در همین راستا اخیرا مسعود حقیقی به همراه ۳۰ داور دیگر از سراسر کشور در دوره‌ای به میزبانی بندرعباس به تقویت دانش داوری، آمادگی جسمانی، روانشناسی و جای‌گیری صحیح پرداخته‌اند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف آباد با اشاره به به قضاوت‌های موفق داوران فوتبال و فوتسال شهرستان در میادین استانی و کشوری افزود: از دیگر افتخارات اخیر ورزش شهرستان می‌توان به کسب عنوان سومی رویا نوریان در ششمین مرحله مسابقات رنکینگ تیراندازی با کمان کشور در بوشهر اشاره کرد که در آن ورزشکار شهرستان در بخش ریکر در بین ۱۶۰ کماندار از ۱۸ استان موفق به کسب این عنوان شد.

وی از انتصاب محمدجواد کاویان‌پی رییس هیئت ووشوی شهرستان به عنوان رییس کمیته فنی کمیته خونگ چوان یا همان شائولین سرخ کشور خبر داد و اضافه کرد: در جشنواره ژیمناستیک شهرستان که اخیرا با حضور ۳۰۰ ورزشکار پسر در چهار سطح و ۲۰۰ دختر ورزشکار در شش رده سنی برگزار شد نفرات برتر با اهدای حکم و نشان قهرمانی مورد تجلیل قرار گرفتند.

یسلیانی خاطرنشان کرد: در پایان نخستین دوره مسابقات دوچرخه سواری کهریزسنگ که در پنج رده سنی به کار خود پایان داد علاوه بر نفرات برتر از اکبر قربانی دوچرخه‌سواری که مسیر نجف‌آباد به مشهد را در ۱۸ روز رکاب زده بود  تقدیر شد.

وی ادامه داد: در رقابت‌های کشتی چند جانبه کشور یادواره زنده‌یاد حشمت‌الله علی‌محمدی که با حضور دو تیم از نجف‌آباد و چهار تیم از ایذه، تهران، قم و چهارمحال و بختیاری برگزار شد، تیم ویلاشهر به عنوان میزبان بر سکوی قهرمانی ایستاد و قم و تهران جایگاه‌های بعدی را از آن خود کردند.

کد خبر 364702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.