فضای مسموم سیاست‌زدگی، اجازه خدمت نمی‌دهد

شهرضا - نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: گاهی حاشیه‌سازی و مسائل سیاسی و جناحی به قدری زیاد می‌شود که هیچ مسئولی در فضای مسموم ناشی از آن قدرت فعالیت ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، سمیه محمودی عصر امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران، تأکید کرد: همه ما در شرایط فعلی باید به ایران، انقلاب و ارزش‌های آن و ولایت و اسلام فکر کنیم و به جای سیاست‌زدگی بی‌مورد برای رفع مشکلات، متحد شویم.

وی تصریح کرد: گاهی حاشیه سازی و مسائل سیاسی و جناحی به قدری زیاد می‌شود که هیچ مسئولی در فضای مسموم ناشی از آن قدرت فعالیت ندارد.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زیرساخت‌های موجود در منطقه ناقص است، خاطرنشان کرد: مردم شهرستان‌های این حوزه انتخابیه، استحقاق برخورداری از امکاناتی بیش از آنچه فعلا به آن‌ها داده شده را دارند، بنابراین باید برای رفع کمبودها تلاش کنیم.

محمودی اظهار کرد: برخی افراد تفکرات مریضی دارند و بین مسئولان اختلاف افکنی می‌کنند همچنین اجازه نمی‌دهند هر مسئول در رسالت حقیقی خود، یعنی خدمت‌رسانی در حوزه وظایف و اختیارات موفق باشد.

برخی افراد نظارت نماینده را دخالت جلوه می‌دهند

وی یادآور شد: مهمترین وظیفه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، قانونگذاری و نظارت بر حُسن اجرای آن است، اما برخی افراد نظارت نماینده را دخالت جلوه می‌دهند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت تقویت روحیه مطالبه‌گری در مردم، تصریح کرد: مردم باید از هر مسئول بخواهند به وظیفه قانونی خود عمل کند و اجازه ندهند افرادی با فرافکنی از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند.

شرایط فعلی کشور از دوران جنگ سخت‌تر نیست

محمودی اضافه کرد: در دوران جنگ تحمیلی با وجود آنکه تحریم‌های اقتصادی، حملات نظامی و فعالیت گروه‌های تجزیه‌طلب کشور و انقلاب را تهدید می‌کرد با وحدت مردم و مسئولان و تلاش جهادی مدیران توانستیم بر مشکلات غلبه کنیم اکنون شرایط کشور از آن دوران سخت‌تر نیست.

وی با بیان اینکه ولایتمداری، دینداری، پایبندی به قانون اساسی و دلسوزی برای رفع مشکلات مردم ویژگی‌های مسئولان حقیقی نظام است، خاطرنشان کرد: مسئولان باید به میان مردم بیایند و در خصوص واقعیات جامعه و دستاوردهای نظام با آنان سخن بگویند و اجازه ندهند دشمنان با گستاخی علیه مقدسات و ارزش‌های مردم عمل کنند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: کسانی که از فعالیت‌های نماینده تفسیر انتخاباتی دارند و عمل دیگر مسئولان را بر اساس باورهای حزبی تشریح می‌کنند در واقع در فرایند خدمت رسانی به مردم اخلال وارد می‌کنند.

نبود توزیع عادلانه معلم در کشور ...

محمودی با اشاره به طرح خصوصی‌سازی آموزش و پرورش، یادآور شد: براساس قانونی اساسی، آموزش و پرورش باید رایگان باشد، اما چون سرانه کافی در اختیار این وزارتخانه قرار نمی‌گیرد این طرح مطرح شده است.

وی اضافه کرد: متأسفانه توزیع مناسب معلم در کشور وجود ندارد در تهران و بعضی شهرهای بزرگ با تراکم معلمان مواجه هستیم در حالی که در بعضی شهرها، ادارات آموزش و پرورش از نبود معلم کافی گلایه دارند.

کد خبر 364655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.