طرح جامع شهرضا ابلاغ شد

شهرضا - معاون شهرسازی شهرداری شهرضا از تصویب و ابلاغ طرح جامع این شهر در شورای عالی شهرسازی و معماری استانداری اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، غلامحسین جعفری ظهر امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: قرارداد تهیه طرح جامع شهرضا در خردادماه سال ۹۰ از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان با مهندسان مشاور منعقد شده است.

وی با اشاره به برگزاری ۲۰ جلسه کمیته فنی در استان، خاطرنشان کرد: این طرح در آبان‌ماه سال ۱۳۹۴ در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به ریاست استاندار تصویب و جهت تصویب نهایی به شورای عالی شهرسازی و معماری ارسال شد.

معاون شهرسازی شهرداری شهرضا یادآور شد: پس از چهار جلسه کمیته فنی در تهران و بازدید اعضای کمیته فنی شورای عالی شهرسازی و معماری از شهرضا، طرح جامع شهرستان در جلسه شهریورماه سال ۹۵ مورد تصویب قرار گرفت و از سوی استاندار اصفهان برای اجرا به شهرداری ابلاغ شد.

جعفری تصریح کرد: در طرح جامع، حریم قانونی شهر ۲۰ هزار و ۴۸۰ هکتار و محدوده قانونی آن دو هزار و ۴۷۹ هکتار درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه طرح جامع تنها به  توسعه کالبدی و اقتصادی شهر می‌پردازد، تأکید کرد: ضروری است تا با در نظر گرفتن این طرح، طرح تفصیلی مربوط شهر نیز تهیه شود.

کد خبر 364633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.