ارایه ۲ هزار مشاوره به شهروندان از طریق ۱۳۷

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته یک هزار و ۷۱۷ مورد مشاوره ازجمله اطلاعاتی درمورد شماره تلفن اماکن تفریحی و عوارض به شهروندان ارایه کردند.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، پنج هزار و ۳۶۸ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از مجموع تماس‌های واصل شده دو هزار و ۴۲۵ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۵۰ درصد، ۴۲۲ تماس معاونت عمران معادل ۹ درصد و ۷۲ مورد نیز ترافیکی شامل یک درصد از مجموع کل پیام‌ها است.

این گزارش حاکی است از مجموع تماس‌های شهروندان ۸۶۲ مورد از قبیل رفع آبگرفتگی معابر و رفع خطر حفره و جلوگیری از هدررفت آب به صورت ویژه و فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایتمندی ۸۸ درصدی شهروندان بود؛ در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، سه هزار و ۷۳۸ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته یک هزار و ۷۱۷ مورد مشاوره از جمله اطلاعاتی درمورد شماره تلفن اماکن تفریحی و عوارض به شهروندان ارایه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 364628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.