فعل خواستن را خوب صرف کردیم

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن گفت: اگر مقابل نیروی زمینی کازرون پیروز شویم مطمئناً در بازی‌های بعدی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

کیوان صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در مورد بازی تیمش مقابل مس کرمان در چهارچوب هفته یازدهم لیگ برتر، اظهار کرد: صنعت مس کرمان بازیکنان خیلی خوب و ملی‌پوشی در اختیار دارد با این وجود بازیکنانم در این دیدار قدر موقعیت‌ها را دانستند، در دفاع خیلی خوب عمل کردند و همچنین در مهار افشین صادقی، بازیکن تیم کرمان خوب ظاهر شدند.

وی با اشاره بُرد تیمش مقابل مس کرمان، ادامه داد: بازیکنانم فعل خواستن را خیلی خوب صرف کردند که مهم‌ترین دلیل پیروزی ما در این دیدار بود.

سرمربی تیم هندبال آقایان ذوب آهن در خصوص حساسیت بازی مقابل تیم نیروی زمینی کازرون در هفته دوازدهم لیگ برتر، تصریح کرد: تیم‌هایی رده سوم تا ششم جدول که ذوب آهن و نیروی زمینی کارزون هم شامل آن می‌شوند، اختلاف امتیاز کمی با یکدیگر دارند و کوچکنرین لغزش می‌تواند سرنوشت یک تیم را در پایان لیگ تغییر دهد و باعث شود جایگاه خود را از دست دهند.

صادقی گفت: در صورتی که بتوانیم بازی پیش‌رو را با موفقیت پشت‌ سر بگذاریم، مدعی کسب مقام و رفتن بر روی سکو می‌شویم و شاید این دیدار برای ما حکم فینال را داشته باشد.

وی گفت: مجموعه تیم نیروی زمینی کازرون چندین سال است با یکدیگر در مسابقات حضور دارند و از تجربه بالایی برخوردار هستند؛ شاید هماهنگ بودن بازیکنانش با یکدیگر بزرگترین دلیل موفقیت این تیم باشد؛ اگر مقابل این تیم به پیروزی برسیم مطمناً در دیدارهای بعدی مقابل سپاهان و فرازبام خائیز دهدشت، حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

سرمربی تیم هندبال آقایان ذوب آهن با بیان اینکه در بازی مقابل کازرون، خوشبختانه هیچ‌کدام از بازیکنان مصدوم و محروم نیستند و همه آن‌ها را در اختیار دارم؛ روز -جمعه ۲۸ دی ماه- میهمان نیروی زمینی کازرون هستیم؛ شرایط تیم خوب است و امیدواریم با دست پر از کازرون برگردیم.

صادقی با تأکید بر اینکه دلیل باخت تیمش مقابل کازرون در دور رفت مسابقات، بی‌تجربگی آن‌ها بود، اظهار کرد: دور رفت تا لحظات آخر از تیم کازرون جلو بودیم اما به دلیل کم‌تجربگی بازیکنان، در دقایق پایانی بازی را واگذار کردیم. امیدوارم تجربه بازی دور رفت برای بازیکنان درسی شده باشد تا با انجام یک بازی خوب، باختمان را جبران کنیم.

وی گفت: از مسئولین باشگاه ذوب آهن و منصور یزدی‌زاده، مدیر کارخانه ذوب آهن که با تیمداری در رشته هندبال و بسکتبال روحی تازه به این دو رشته ورزشی در اصفهان دمیدند تشکر می‌کنم.

کد خبر 364627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.