امارات و تایلند دست در دست هم صعود کردند

دیدار تیم‌های امارات و تایلند با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا هر دو تیم به مرحله بعد صعود کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های پایانی گروه A جام ملت‌های آسیا، امشب از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه تیم‌های امارات و تایلند در ورزشگاه هزاع بن زاید به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار امارات میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و موفق شد با گل دقیقه ۸ علی احمد مبخوت پیش بیفتد. این اما پایان کار نبود و تایلند که خود را با این شکست حذف شده می‌دید در اواخر نیمه نخست توانست گل خورده را جبران کند و روی یک حرکت تیمی این سیتیفان پوانگچان بود که در دقیقه ۴۲ بازی را به تساوی کشاند.

بازی در نیمه دوم پر افت و خیز دنبال شد و هر دو تیم به دنبال گلزنی بودند اما در نهایت گلی به ثمر نرسید تا تساوی یک بر یک نیمه نخست نتیجه پایانی این بازی باشد.

با این حساب امارت ۵ امتیازی شد و به عنوان تیم صدرنشین صعود کرد و تایلند به لطف پیروزی بحرین برابر هند با ۴ امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کرد. البته بحرین هم ۴ امتیازی شد اما تایلند به دلیل برتری در بازی رو در رو برابر بحرین بالاتر از این تیم در رده دوم ایستاد.

گفتنی است امارات در مرحله یک هشتم نهایی باید با تیم سوم یکی از گروه‌های C، D یا E بازی کند و تایلند نیز به با تیم دوم گروه C که کره جنوبی یا چین خواهد بود بازی خواهد کرد.

کد خبر 364591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.