دعوت سرکنسول روسیه از اصفهان برای شرکت در همایش شهرهای تاریخی

سرکنسول فدراسیون روسیه در اصفهان در ملاقات با رییس نمایندگی وزارت امور خارجه اصفهان که در محل نمایندگی برگزار گردید، از اصفهان برای شرکت در دومین همایش بین‌المللی شهرهای تاریخی که قرار است در مرداد ماه سال ۱۳۹۸ در شهر ریازان روسیه برگزار شود، دعوت کرد.

به گزارش ایمنا  و به نقل از دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه ، در این ملاقات بوریس بوریمیستروف و علیرضا سالاریان در مورد سایر زمینه‌های همکاری اصفهان با روسیه و به خصوص سن‌پترزبورگ به‌عنوان شهر خواهرخوانده اصفهان گفت‌وگو کردند. همچنین با توجه به سفر اخیر گروهی از تورگردانان سن پترزبورگ به اصفهان، در مورد راه های توسعه همکاری‌های گردشگری گفت‌وگو شد.

همایش بین‌المللی شهرهای تاریخی با همکاری شهر ریازان و وزارت امور خارجه روسیه برگزار می‌شود و از شهرهای اصفهان و یزد برای شرکت در آن دعوت‌شده است.

شرکت‌کنندگان در این همایش بین‌المللی علاوه بر معرفی شهرهای خود، توانمندی های مختلف هنری خود شامل تئاتر، معماری، تاریخ، عکاسی، گردشگری و غذاهای محلی را با دیگر شرکت کنندگان به اشتراک می گذارند.

شایان ذکر است در اولین همایش بین المللی که دو سال قبل در این شهر برگزار شد، نمایندگان شهرهای تاریخی از ۱۴ کشور جهان شرکت داشته اند. و به نقل از دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه

کد خبر 364565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.