۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
یک اجرا و سه هفته حاشیه

حواشی ماجرای لغو و برگزاری مجدد کنسرت شهرام ناظری در اصفهان همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یک روز پیش از برگزاری کنسرت "شوالیه آواز" در پنجم دی ماه، این برنامه به سبب بیماری خواننده لغو و به جای آن، با تأخیر ۱۵ روزه، شب‌های بیستم و بیست و یکم دی ماه در سالن رودکی اصفهان برگزار شد. حال آن طور که علاقمندان و صاحبان بلیت این کنسرت اطلاع داده‌اند، این دو اجرا نیز خالی از حاشیه نبوده است.

بیشتر بخوانید:  حاشیه‌های کنسرت شوالیه آواز

اما تهیه کنندگان برنامه معتقدند که این مسائل به آن شکلی که مطرح شده‌اند نبوده و پژمان کلانی، مدیرعامل شرکت موسیقی موج آرام که مسئولیت برگزاری این کنسرت را برعهده داشته، پیش از این نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا تاکید کرده بود: "متاسفانه مردم نمی‌خواستند روی نظم وارد سالن شوند. در واقع چون روز ۲۱ دی جمعه بود و بسیاری از افراد باید شنبه سر کار می‌رفتند، می‌خواستند پنجشنبه با خیال راحت به کنسرت بیایند و این موضوع مسبب بی‌نظمی شد."

مدیرعامل موج آرام همچنین تاکید کرده بود که شخصاً با حضور در میان مردم و نشان دادن مدارکی دال بر اینکه برای آن‌ها پیامک اطلاع‌رسانی ارسال شده است، سعی در آرام کردن و اقناع آن‌ها داشته است. او همچنین در مورد افرادی که به دنبال مرجوع نمودن وجه پرداختی خود بودند، گفته بود: "تمام پول‌ افرادی که بلیت خود را مرجوع کردند بازگردانده شده است و اگر احتمالاً کسی هم مانده باشد، طی دو روز آینده واریز وجه او انجام خواهد شد."

پیرو مورد آخر، چند تن از مخاطبین اخیراً اطلاع دادند که این اتفاق پس از گذشت سه روز از شب آخر اجرا همچنان رخ نداده است. پیگیری‌های خبرنگار ایمنا درباره این موضوع نشان می‌دهد که این ادعا صحت داشته و افراد معدودی همچنان با شرکت موج آرام برای برگرداندن وجه خود در تماس هستند.

پژمان کلانی، در رابطه با همین موضوع، ظهر امروز به خبرنگار ایمنا گفت: طی دو روز اخیر درگیر اجرای استاد ناظری در شهرکرد بودیم و تنها چند ساعت پیش بود که از این مسئله فارغ شدیم و خیلی زود به دنبال برگرداندن وجه پرداختی مرجوع کنندگان بلیط خواهیم بود.

او همچنین توضیح داد که برای تهیه کنندگی اجرای شهرام ناظری در اصفهان، شرکت موج آرام با فرد دیگری به صورت شراکتی کار کرده و تمامی صورت حساب‌های مالی برنامه، در اختیار آن دیگری قرار دارد؛ که به دلیل مشغله‌های مربوط به اجرای شهرکرد، هنوز فرصت رسیدگی به این موضوع را نداشته‌اند.

مدیرعامل موج آرام همچنین تصریح کرد: طبق پیگیری‌هایی که شخصاً انجام دادم، هشت نفر منتظر مرجوع شدن پرداختی‌هایشان هستند که در تماس با همه آن‌ها، گفته شده که تا دو الی سه روز پس از اجرا، پول آن‌ها برگردانده می‌شود. اکنون نیز تاکید می‌کنم که جای هیچ نگرانی نیست و احتمال بسیار زیاد، تا روز بیست و ششم دی‌ماه با ناراضی‌ها تسویه حساب می‌شود.

آن‌طور که به نظر می‌رسد، لغو کنسرت در زمان اولیه به دلیل بیماری خواننده و موکول شدن آن به زمانی دیگر اجتناب ناپذیر بوده و حواشی که بعد از آن به وجود آمده، به سبب اطلاع‌رسانی نامناسب رخ داده است. لغو یا تأخیر در برگزاری برنامه‌ها، اتفاقی است که در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا نیز به وفور رخ می‌دهد، اما معمولاً به سبب اعلام سیاست‌ها و چگونگی رفع این مشکلات، دامنه نارضایتی‌ها چندان گسترده نمی‌شود.

کد خبر 364561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.