جاده‌های مواصلاتی اصفهان مسدود نیست

جانشین پلیس راه استان اصفهان گفت: هیچ یک از محورهای مواصلاتی استان اصفهان با توجه به بارش‌های امروز مسدود نشده است.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های استان اصفهان با توجه به بارش‌های دیروز و امروز اظهار کرد: هم اکنون بارش برف در محورهای فریدون‌شهر -  پشت کوه، خوانسار - دامنه، داران - الیگودرز، بوئین - داران و چادگان گزارش شده است؛ شروع بارش از اویل صبح امروز بوده و به منظور تسهیل در دسترسی به طور مرتب عملیات برف روبی در حال انجام است.

وی با اشاره به بارش باران در شهرستان‌های استان اصفهان نیز تصریح کرد: بارش باران نیز در محورهای گلپایگان - خمین، داران - نجف آباد، گلپایگان - دهق، کنار گذر غرب و آزاد راه اصفهان، نطنز و کاشان گزارش شده است.

 جانشین پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه تاکنون هیچ جاده‌ای مسدود نشده است، ادامه داد: از رانندگان در خواست داریم مگر در موراد ضروری از تردد در جاده‌ها خودداری کننند و در صورت انجام تردد نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به محدودیت دید در زمان بارش لازم است رعایت سرعت مطمئنه و همچنین رعایت فاصله طولی با حساسیت خاصی از طرف رانندگان صورت پذیرد به طوریکه رانندگان در زمان بارش باران موظف به فاصله چهار ثانیه و در هنگام برف موظف به رعایت فاصله شش ثانیه هستند.

سرهنگ زارع افزود: همچنین در فصل سرما لازم است خودروها مجهز به وسایلی مانند زنجیر چرخ، باک پر بنزین، برف پاک کن سالم و لباس گرم باشند که در این صورت شاهد کمترین میزان آسیب در جاده‌ها خواهیم بود.

کد خبر 364548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.