۲۷ طرح جدید گردشگری در استان اصفهان

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: با سرمایه گذاری‌های داخلی ۲۷ طرح گردشگری مجوز اولیه تاسیس دریافت کرده‌اند.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ۲۷ طرح گردشگری که مجوز اولیه تاسیس دریافت کرده اند، اظهار کرد: در این طرح ها دو هتل، یک مهمانپذیر ،دو اقامتگاه سنتی و دوسفره خانه سنتی مجوز اولیه را در اصفهان دریافت کرده اند.

سید علی درخشان ادامه داد: همچنین مجوز اولیه تاسیس ۲۰ کمپینگ گردشگری صادر گردید.

معاون سرمایه گذاری و امور طرح های اداره کل میراث فرهنگی استان با اشاره به سایر مجوزهای صادر شده گفت: همچنین مجوز اولیه تاسیس سه مجتمع گردشگری در شهرهای زاینده رود، جم علیشاه و روستای مورکان از توابع لنجان، دو مجتمع گردشگری در منطقه "مرغ" در اصفهان و روستای مزرعه حسن آباد در شهرستان دهاقان صادر شد.

وی با تاکید بر اینکه کلیه سرمایه گذاری‌ها داخلی هستند، گفت: در این نشست همچنین مجوز تاسیس چهار مجتمع گردشگری در حومه شهر اصفهان از جمله در شهر "گز" در محور شرق اصفهان صادر شد.

درخشان در ادامه گفت‌وگو به سایر مجوزهای صادر شده اشاره کرد و افزود: در سیزدهمین نشست کمیته فنی سرمایه گذاری گردشگری استان اصفهان مجوز تاسیس دو کمپینگ گردشگری در شهرستان فریدونشهر، یک اکوکمپ گردشگری در شهرستان نائین، یک مجتمع گردشگری در روستای "بیاقه" از توابع شهرستان خوروبیابانک، پنج مجتمع گردشگری در شهرستانهای خوانسار، اردستان، گلپایگان، شهرضا و روستای زفره در منطقه شرق شهرستان اصفهان داده شده است.

کد خبر 364547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.