توسعه امکانات ورزش روستایی در شهرضا

شهرضا – رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: در سالیان گذشته امکانات ورزشی در روستاهای شهرستان افزایش یافته و فستیوال‌های ورزشی زیادی در این مناطق برگزار شده است.

علی‌نقی انصاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، با اشاره به قول مدیرکل ورزش و جوانان استان مبنی بر ایجاد ۱۰ زمین چمن مصنوعی در این شهرستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر دولت وضعیت مالی مناسبی ندارد به همین دلیل اجرای اینگونه پروژه‌ها با مشکلاتی مواجه است.

وی ادامه داد: اداره‌کل ورزش و جوانان استان به شرط واگذاری زمین‌های چمن از طرف افراد و نهادها تهیه چمن مصنوعی و نصب آن را تقبل می‌کند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا با بیان اینکه در سالیان گذشته امکانات ورزشی در روستاهای شهرستان افزایش و فستیوال‌های ورزشی زیادی در این مناطق برگزار شده است تصریح کرد: در حال حاضر مقدمات لازم برای ایجاد دو زمین چمن مصنوعی در بخش منظریه فراهم شده است.

انصاری اضافه کرد: هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری شهرستان در سه سال گذشته به عنوان هیئت برتر استانی معرفی شده در حالی که ورزشکاران روستایی در مقایسه با دیگر مناطق امکانات کمتری در اختیار دارند.

وی از احداث شش خانه ورزش روستایی در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: چهار سالن ورزشی نیز در این مناطق ایجاد شده است، اما لازم است امکانات ورزشی روستاهای شهرضا افزایش یابد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا با اشاره به توسعه امکانات ورزشی در مناطق حاشیه‌ای شهری این شهرستان یادآور شد: ۹۰ درصد از عملیات اجرایی سالن ورزشی محله "اسلام آباد" انجام شده و در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود، اما تجهیز و بهره‌برداری تا ابتدای سال ۱۳۹۸ ادامه دارد.

انصاری از انعقاد تفاهمنامه همکاری با اداره آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد و افزود: موضوع این تفاهمنامه احصای نیازهای جوانان و نوجوانان برای طرح در ستاد ساماندهی نیازهای جوانان شهرستان است.

وی با بیان اینکه تا کنون دستورالعملی مبنی بر چگونه فعالیت در حوزه جوانان به ادارات شهرستانی ابلاغ نشده است اظهار کرد: باوجود همه کاستی‌ها در این زمینه شهرضا رتبه نخست استان را در رسیدگی به مشکلات جوانان  دارد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا از پایان مرحله نخست ساخت خانه جوان این شهرستان خبر داد و افزود: این مرحله با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان آغاز شده است در حالی که برای تکمیل مراحل ساخت و ساز آن اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیاز است.

انصاری اضافه کرد: پس از تکمیل خانه جوان، این مرکز در اختیار ۱۰ سازمان مردم‌نهاد فعال در حوزه ورزش و جوانان شهرستان قرار می‌گیرد.

کد خبر 364533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.