کاهش ترافیک با استفاده هر چه بیشتر از حمل نقل عمومی

ترافیک در خیابان‌های مرکزی شهر به اوج رسیده و کِندی حرکت خودروها باعث کلافگی رانندگان شده است، با توجه به این شرایط انتظار می‌رود شهروندان تا حد امکان برای انجام سفرهای درون شهری از وسایل حمل نقل عمومی ارزان استفاده کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز -‌یک‌شنبه ساعت۱۹-  شمال به جنوب خیابان بزرگمهر حدفاصل زیرگذر شهید آقاخانی تا میدان بزرگمهر حجم تردد خودروها فشرده مشاهده می‌شود.

بر اساس این گزارش، تقاطع خیابان سهروردی در بلوار کشاورز ترافیک سنگینی دارد، ادامه این ترافیک تا جنوب پل وحید و تقاطع توحید دانشگاه را نیز در بر گرفته است.

خیابان‌های رباط، کاوه، زینبیه و لاله در مسیرهای شمالی و جنوبی حجم تردد روز به افزایش است، همچون شب‌های گذشته در این ساعات بزرگراه شهیدخرازی ترافیک طاقت فرسایی دارد.

گرداگرد میدان آزادی ترافیک قابل توجهی وجود دارد و امکان تردد آسان در مسیرهای ورود به خیابان‌های چهارباغ بالا و سعادت‌آباد وجود ندارد، رفت و آمد خودروها در هسته مرکزی شهر به ویژه خیابان‌های باغ گلدسته، باب الرحمه و شمس آبادی به سختی امکان‌پذیر است.

شمال پل فردوسی مسیر حرکت از سمت پل خواجو به سمت فردوسی تردد خودروها به آرامی صورت می‌گیرد، اما در خیابان هاتف و کوچه مشیر رفت وآمد خودروها به دلیل ماهیت این خیابان که وانت بار های زیادی در گوشه و کنار آن توقف کرده، ترافیک سنگینی وجود دارد.

دوربین های نظارت تصویری شهر حجم بالای خودروهای عبوری را در خیابان مقداد، مسیر شرق به غرب بزرگراه صفه و جنوب به شمال بزرگراه شهید آقابابایی نشان می‌دهد.

رفت و آمد خودروها در پل شهید چمران مسیر حرکت به سمت خیابان‌های کاوه و چمران به کُندی انجام می‌شود، در این لحظات روگذر خیابان امام خمینی ترافیک سرسام‌آوری دارد.

کد خبر 364487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.