قطر با تار و مار کردن کره صدرنشینی را از عربستان گرفت

تیم ملی قطر با پیروزی پر گل برابر کره شمالی بالاتر از عربستان در صدر جدول گروه E قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های گروه E جام ملت‌های آسیا، امروز از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه تیم‌های کره شمالی و قطر در ورزشگاه خلیفه بن زاید به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی ۶ بر صفر قطر به پایان رسید.

شرایط جدولی این گروه به گونه‌ای بود که قطر ۳ امتیازی برای اینکه بالاتر از عربستان ۶ امتیازی در صدر جدول قرار بگیرد نیاز به پیروزی با اختلاف بیش از ۴ گل برابر کره شمالی داشت. قطری‌ها بازی را مطابق انتظار خوب شروع کردند و با ۳ گلی که توسط المعز علی عبدالله در دقایق ۹ و ۱۱ و بوعلام خوخی در دقیقه ۴۳ زدند برتری خود را در نیمه نخست قطعی کردند.

قطر در نیمه دوم برای افزایش تعداد گل‌هایش و گرفتن صدر جدول از عربستان به زمین آمد و در نهایت موفق شد ۳ بار دیگر توسط المعز علی عبدالله در دقایق ۵۵ و ۶۰ و عبدالکریم حسن در دقیقه ۶۸ به گل برسد تا با برتری ۶ بر صفر در این دیدار ضمن رقم زدن بهترین برد مسابقات صدر جدول را هم از عربستان بگیرد.

المعز علی با زدن ۴ گل در این دیدار ۵ گله شد و بالاتر از سردار آزمون از ایران در صدر جدول آقای گلی قرار گرفت.

دیدار پایانی این گروه بین عربستان و قطر خواهد بود، دیداری که اهمیت آن به دلیل صدرنشینی خواهد بود. تساوی در این دیدار به معنی صدرنشینی قطر خواهد بود.

گفتنی است تیم دوم گروه E در مرحله بعدی به تیم اول گروه F خواهد خورد که به احتمال فراوان ژاپن خواهد بود.

دو دیدار پایانی دور دوم مرحله گروهی امروز از ساعت ۱۷ بین تیم‌های عمان و ژاپن و سپس از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه بین تیم‌های ترکنستان و ازبکستان برگزار می‌شود.

کد خبر 364477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.