بارش‌های اصفهان امروز آغاز می‌شود

کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: اواسط امروز سامانه بارشی از مناطق غربی وارد استان خواهد شد که عمده فعالیت آن برای مناطق غربی و جنوبی به شکل بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

رضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر ورود موج ناپایدار از اواسط امروز به استان است که این سامانه فعالیت خود را از مناطق غرب به صورت بارش برف شروع خواهد کرد.

وی با بیان اینکه فعالیت سامانه بارشی جدید در استان اصفهان در اکثر مناطق به صورت بارش باران خواهد بود، افزود: برای  نواحی جنوبی و ارتفاعات نیز بارش به صورت برف پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان  ادامه داد: عبور این سامانه از اواسط  روز سه شنبه با وزش باد شدید در مناطق جنوب، جنوب شرق، شمال شرق و شرق همراه خواهد بود  که منجر به طوفان لحظه ای می‌شود.

کریمیان در خصوص میانگین دمای هوای استان اصفهان طی ۲۴ آینده گفت: میانگین دمای هوا در گرمترین ساعات دو تا چهار درجه سانتی گراد  افزایش می‌یابد؛ بر این اساس دمای اصفهان در گرم‌ترین ساعات به  هشت درجه سانتی گراد بالای صفر  و در سردترین ساعات به  یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی، بویین میاندشت با دو  درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین و دهاقان با دمای ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 364441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.