نمایشگاه اساتید آبرنگ اصفهان

نمایشگاه اساتید آبرنگ اصفهان در گالری نگاه نو برپا است.

بابک شکرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برای پنجمین سالگرد گالری نگاه نو ۹ نفر از اساتید آبرنگ را انتخاب کردیم چرا که اصفهان شهر آبرنگ محسوب می‌شود و در گذشته اساتید مشهور ایران در این زمینه از اصفهان بودند لذا تصمیم گرفتیم این نمایشگاه را برگزار کنیم.

مدیر گالری نگاه نو ادامه داد: این نمایشگاه شروع ششمین سال کاری این گالری است که تصمیم گرفتیم آثار اساتیدی چون نادر مهذب نیا، احمد مطیع، علی مطیع، حسین هادی پور بروجنی، احمد حمیدی، مصطفی شعرباف، رضا بدرسما، بهروز والیانی و مهدی باغ زرشکی را در شروع به نمایش بگذاریم.

وی افزود: مجموع آثار ۲۰ تابلو است که سه تابلو با موضوع حرم امام رضا (ع) است و بقیه تابلوها پرتره و فضای باز و طبیعت است.

شکرانی با اشاره به اینکه برگزاری گالری‌ها تأثیر مثبت فرهنگی دارند، گفت: وقتی ما یک نمایشگاه از یک شخص کمتر شناخته شده برگزار می‌کنیم استقبال کمتری می‌شود اما وقتی جمعی از اساتید، نمایشگاهی را برگزار می‌کنند به فضای گالری‌ها و هنری شهر رونق می‌دهند همچنین در این فضاها هنرجویان می‌توانند حاضر شوند و از تجربه اساتید استفاده کنند.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه اساتید آبرنگ اصفهان تا ۲۶ دی‌ماه هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در گالری نگاه نو واقع در خیابان آبشار سوم خیابان مسرور کوی سوم میزبان علاقه مندان هنر است.

کد خبر 364416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.