خلع لباس روحانی سرشناس/ مرد دارابی زن و فرزندش را زنده سوزاند

رفتار زشت پیمانکار شهرداری کرمان و مجبور کردن دو کودک گل فروش به خوردن گل‌هایشان در کرمان، پدری که زنده زنده زن و دختر چهار ساله‌اش را کشت و کشف کنسروهای شیشه از مهم‌ترین اخبار اجتماعی ایران طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا،  یکی از پیمانکاران شهرداری کرمان، هنگام جمع آوری دو کودک کار، آنها را مجبور به خوردن گل‌هایی کرد که می فروختند و از این اقدام زشت خود فیلم گرفت؛ این فیلم در شبکه های اجتماعی پخش شده و بازتاب منفی داشت.

به دنبال این اتفاق شهرداری کرمان پیگیر دلایل این رخداد است.

مرد دارابی زن و دختر ۴ ساله اش را زنده زنده سوزاند

علی مظفری، فرماندار شهرستان داراب از مرگ یک زن ۲۶ ساله و دختر بچه چهار ساله بر اثر دعوای خانوادگی و به آتش کشیده شدن منزل خبر داد و گفت: این حادثه دیروز جمعه _۲۱ دی ماه_ اتفاق افتاد و تاکنون شوهر این زن که ۳۰ سال سن دارد اعتراف به آتش زدن همسر و فرزند خود نکرده است.

وی افزود: دعوای خانوادگی بین زن و شوهر رخ داده و این موضوع محرز است، زیرا شوهر بعد از این ماجرا خود را به نیروی انتظامی معرفی و مشاجره را بیان کرده است.

مظفری ادامه داد: شوهر اعلام کرده که بنزین روی همسر و فرزند خود ریخته، اما می‌گوید که برافروختن آتش کار وی نبوده است.

فرماندار شهرستان داراب تصریح کرد: ابعاد و جزئیات این ماجرا را عوامل نیروی انتظامی در دست بررسی دارند.

قاچاق کنسروی "شیشه" ناکام ماند

سرهنگ محمد بخشنده، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با رصد اطلاعاتی و با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر فرودگاه امام خمینی (ره)، محموله شیشه جاسازی شده در انواع کنسروهای خوراکی را کشف کردند که در بررسی از آنها مشخص شد کنسروهای خوراکی حاوی بسته‌های ماده مخدر شیشه به مقدار ۱۷ کیلوگرم هستند.

وی با بیان اینکه در همین راستا سه نفر قاچاقچی دستگیر شدند، گفت: قاچاقچیان قصد داشتند که کنسروهای حاوی بسته‌های موادمخدر شیشه را از کشور خارج و به مقصد کشور اندونزی منتقل کنند.

به گفته وی این محموله فقط برای قاچاق موادمخدر در حال توزیع بوده و به هیچ عنوان در فروشگاه‌های کشور چنین محصولات آلوده‌ای وجود ندارد.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده، گفت: این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

روحانی سرشناس خلع لباس شد

یک روحانی که در اینستاگرام خود ۱.۲ میلیون نفر دنبال‌کننده دارد، نوشت با شکایت دادستان ویژه‌ تهران و به حکم قاضی شعبه دوم کیفری در دادگاه ویژه به ریاست دادستان کل کشور به خلع لباس دائم محکوم شده است.

گیر کردن انگشت کودک بجنوردی در جسم پلاستیکی

علی اکبر حیدری، روابط عمومی آتش نشانی خراسان شمالی با اشاره به اینکه انگشت کودک توسط آتش نشانان از جسم پلاستیکی خارج شده است، ادامه داد: در گذشته افراد برای اینگونه مسائل با پلیس و اورژانس تماس می‌گرفتند اما اکنون برای مردم اطلاع رسانی شده است که زمان بروز، چنین اتفاقاتی با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

به گفته وی، دستگاه های مخصوص برای انجام اینگونه فعالیت ها در مراکز آتش نشانی وجود دارد که هیچگونه آسیبی به دست کودک وارد نمی شود. اگر امکان جا به جایی شخص وجود داشته باشد باید فرد به مرکز آتش‌نشانی مراجعه کند در غیر این صورت آتش نشانان به محل اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: هرچند در زمان اولیه کودک بی‌قراری می‌کند اما خانواده باید خونسردی خود را حفظ کنند و و با مرکز آتش نشانی تماس بگیرند تا راهنمایی اولیه نیز انجام شود.

کد خبر 364387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.