رامبد جوان با قانون مورفی گیشه را قبضه کرد

هفته سوم دی‌ماه با ادامه فروش بسیار خوب ساخته جدید رامبد جوان و کاهش آمار فروش اکثر فیلم‌های دیگر در حال اکران همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "قانون مورفی" که طی یک آخر هفته، حدود نیم میلیارد تومان فروخته بود، با فروشی بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در هفته گذشته، خیلی زود از مرز دو میلیارد تومان گذر کرد. در خلاصه داستان این فیلم، با بازی امیر جدیدی، امیر جعفری، هادی کاظمی، سروش صحت و رامبد جوان، آمده است: دختر بهمن به نام سارا دزدیده می‌شود، فرخ برای کمک او به شمال می‌رود و این دو اتفاقات زیادی را پشت سر می‌گذرانند.

"مارموز" از مرز فروش پنج میلیارد تومانی گذر کرد. این فیلم که صدرنشینی جدول فروش هفتگی را به اثر جدید رامبد جوان باخته، در هفته چهارم اکران بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان بلیط فروخت. فیلم جدید کمال تبریزی، مضمون سیاسی در قالبی کمدی دارد و حامد بهداد، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، رضا ناجی، مانی حقیقی و محمد بحرانی با همراهی گروه موسیقی «بمرانی» در آن ایفای نقش می‌کنند.

"کلمبوس"ساخته هاتف علیمردانی با رشد ۴۰ درصدی در گیشه این هفته نسبت به هفته چهارم اکران خود، با فروشی بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان، حالا سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در مجموع از گیشه درآمد داشته است. از بازیگران این فیلم کمدی می‌توان به هانیه توسلی، فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی و سعید پورصمیمی اشاره کرد.

با فروشی نزدیک به ۷۰۰ میلیون تومان در هفته پنجم، مجموع درآمد گیشه "بمب؛ یک عاشقانه" به پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسید. تجربه کارگردانی-بازیگری پیمان معادی که با بازی لیلا حاتمی، سیامک انصاری، حبیب رضایی، سیامک صفری، صبا گرگین پور، معصومه قاسمی‌پور و... همراه شده است، روایت‌گر عشق، محبت، امید، زندگی و ترس از مرگ در روزهای پر اضطراب بحبوحه‌ی جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۷ زمانی که تهران بی‌وقفه بمباران می‌شد، است.

اثر حسین قناعت برای دومین هفته متوالی از مجموع ۹۹ سالنی که در اختیار دارد، ۳۰۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد و به این ترتیب احتمالا همچنان بیش از یک هفته تا میلیاردی شدن فاصله دارد. "دزد و پری ۲" در ژانر کودک و نوجوان با بازی امیرحسین صدیق، ارژنگ امیرفضلی، شقایق فراهانی، بهنوش بختیاری، نادر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، افشین سنگ چاپ و مرتضی زارع به همراه یاس نوروزی، پارسیا شکوری‌فر و عرفان برزین ساخته شده است.

"اتاق تاریک" با فروش ۲۲۰ میلیون تومانی در هفته سوم اکران، به مجموع فروش ۷۷۰ میلیون تومان دست یافت.  ساره بیات و ساعد سهیلی به همراه محمد امامی، امیررضا رنجبران، مروارید کاشیان، ژیلا دایی و رضا احمدی، در اثر اجتماعی سید روح‌الله حجازی بازی می‌کنند.

با احتساب هفته ششم اکران، "پاستاریونی" تا کنون توانسته به مجموع فروش دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومانی برسد. این فیلم در ژانر کودک-خانواده را سهیل موفق کارگردانی کرده و سام درخشانی، بهاره رهنما، گوهرخیراندیش، محمد نادری، کمند امیرسلیمانی، مهتاب ثروتی، امید روحانی، حمیدرضافلاحی، مهدی باقربیگی و حمید سپیدنام، در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

"میلیونر میامی" در طول پنجمین هفته اکران تنها توانست از مرز یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان عبور کند. این فیلم با کارگردانی مصطفی احمدی و با وجود حضور بازیگرانی چون حمید فرخ‌نژاد، علی قربانزاده، طناز طباطبایی، صابر ابر، افسانه بایگان و آتیلا پسیانی، در هفته اخیر کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان فروخت.

سیزدهمین هفته اکران "پیشونی سفید ۲" با کاهش حدود ۵۰ درصدی آمار فروش نسبت به هفته گذشته همراه بود. البته این فیلم کودک و نوجوان توانست از مرز فروش ۴ میلیارد تومانی گذر کند. در فیلم سید جواد هاشمی که خود نویسنده، کارگردان، بازیگر و تهیه کننده اثر است، چهره‌هایی نظیر ترلان پروانه، ارسلان قاسمی، امیررضا احمدی، محمدرضا شریفی‌نیا، پژمان بازغی، لیلا اوتادی، امیر غفارمنش، هومن حاجی‌عبداللهی، حسام نواب صفوی، ساغر عزیزی و امیر سهیلی حضور دارند.

"مغزهای کوچک زنگ زده" بعد از گذشت قریب به سه ماه و نیم از اکران، این هفته با نمایش در ۲۳ سالن سینمایی نتوانست بیش از ۵۰ میلیون تومان فروش داشته باشد و به این ترتیب همچنان حدود ۱۲ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان از گیشه درآمد داشته است. در این فیلم نوید محمد زاده، فرید سجادی حسینی، فرهاد اصلانی و نازنین بیاتی به ایفای نقش می‌پردازند.

با کاهش فروش "آستیگمات" به کمتر از ۲۰ میلیون تومان در طول هفته هفتم اکران، فیلم‌های "وای آمپول" در هفته هشتم و "هزارپا" در هفته بیست و هفتم، توانستند از آمار فروش هفتگی این فیلم پیشی بگیرند. تاکنون مجموع درآمد هر کدام از این آثار در گیشه، به ترتیب حدود یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون، یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون و ۳۷ میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان بوده است.

کد خبر 364363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.