۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
اصفهان سفید پوش می‌شود

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: بعدازظهر روز یکشنبه سامانه بارشی از مناطق غربی وارد استان خواهد شد که عمده فعالیت این سامانه برای مناطق غربی و جنوبی است.

رضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی پایدار طی ۲۴ ساعت آینده بر روی آسمان استان است که بر این اساس  در اکثر نقاط  استان، آسمان صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

 وی افزود: در کلانشهر اصفهان شرایط برای افزایش میزان غلظت آلاینده‌ها و غبار محلی تا فردا مهیا است.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: فردا ظهر موج ناپایداری از سمت مناطق غربی وارد استان می‌شود که فعالیت خود را از مناطق غرب و جنوبی استان به صورت بارش برف آغاز خواهد کرد که از اواخر روز یکشنبه نیز در اکثر نقاط استان بارش برف وباران پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه روز دوشنبه شاهد بارش برف و باران در اکثر نقاط استان خواهیم بود، ادامه داد: برای ارتفاعات و مناطق سردسیر استان بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

کریمیان ادامه داد: سامانه بارشی از عصر روز دوشنبه از استان خارج می‌شود که با خارج شدن این سامانه وزش باد شدید به صورت طوفان لحظه ای در نیمه جنوبی و شرقی استان را خواهیم داشت.

وی در خصوص میانگین دمای هوای استان اصفهان طی ۲۴ آینده گفت: میانگین دمای هوا در سردترین ساعات یک تا سه درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد. بر این اساس دمای اصفهان در گرم‌ترین ساعات به هفت در جه سانتی گراد بالای صفر  و در سردترین ساعات به دو درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی، چادگان با ۱۰  درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین و چوپانان با دمای ۱۳ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 364342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • مسعود DE ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
    3 0
    والا هر وقت نوشتید باران و برف میباره هیچ اتفاقی نیفتاده!!!