بازگشائی پیست افوس در شهرستان بوئین میاندشت اصفهان

جواد فرهادی رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان بوئین میاندشت از بازگشائی پیست اسکی افوس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ صبح امروز ۲۲ دی ماه، جواد فرهادی رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان بویین میاندشت با اعلام این خبر گفت: پیست اسکی افوس به طول ۸۵۰ متر در منطقه گردشگری سرچشمه واقع شده و مجهز به تله اسکی است.

فرهادی همچنین خاطر نشان کرد: امکانات متعدد رفاهی و ورزشی مانند توقف گاه، سالن غذا خوری، سرویس بهداشتی، آلاچیق و مجموعه ورزشی کودک در این مکان فراهم است و امکان اجاره، فروش و آموزش استفاده از وسایل اسکی برای علاقه مندان وجود دارد.

رییس اداره میراث فرهنگی بوئین میاندشت گفت: این پیست دارای استانداردهای لازم، شیب و ارتفاع مناسب و بالابر بشقابی است که سهولت بالا رفتن اسکی‌بازان به دامنه کوه را فراهم می کند.

فرهادی ظرفیت توقف گاه این پیست را ۴۰۰ دستگاه خودرو اعلام کرد و افزود : با همکاری نهادهای نظامی و انتظامی شهرستان تلاش کرده ایم همزمان با ورود گردشگران، امنیت و آرامش به عنوان زیربنای تفریح نشاط انگیز در منطقه برقرار شود.

در حال حاضر پیست اسکی افوس، یکی از مهمترین نقاط گردشگری زمستانه استان اصفهان در شهرستان بویین میاندشت است که سالانه بیش از ۴۰ هزار گردشگر را از استان و سراسر کشور به سوی خود جذب می‌کند.

کد خبر 364322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.