خرید ۲۰ دستگاه ایسوزو برای اطفاییه آتش‌نشانی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از خرید ۲۰ دستگاه ایسوزو برای اطفاییه آتش‌نشانی خبرداد و گفت: خوشبختانه بعد از گذشت ۱۰ سال، انتظارها به پایان رسید و این تجهیزات به ناوگان امدادرسان‌ آتش‌نشانی اصفهان اضافه شد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در شرایط کنونی که وضعیت بازار نابسامان است، خرید ۲۰ خودرو نیمه سنگین کار بسیار مشکلی بود که با تلاش سازمان آتش‌نشانی این امر مهم محقق شد.

وی خاطرنشان کرد: هزینه خرید دستگاه‌ها بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال بود؛ این خرید پس از ۱۰ سال انجام پذیرفت و در آینده نزدیک به تجهیزات اطفاییه تبدیل خواهد شد .

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اضافه کرد: با توجه به ترافیک خیابان‌ها که روز به روز به آن اضافه می‌شود، نوسازی و به روزرسانی خودروهای آتش‌نشانی در دستور کار قرار دارد، استفاده از خودروهای سنگین در شهر تقریبا غیرممکن است، اما با استفاده از این قبیل خودروهای جدید سرعت رسیدن به محل حریق‌ و حادثه درون شهری بیش از پیش کوتاه خواهد شد .

کاوه آهنگران افزود: البته سازمان آتش نشانی اصفهان هم اکنون نیز دارای خودروهای سبک است، اما آنچه مسلم است این ۲۰ دستگاه روند کار را آسانتر از قبل خواهد کرد .

کد خبر 364319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.