انگیزه بازیگران به ساختن فیلم های مستقل کمک می‌کند

تهیه کننده فیلم جوجه ها آخر پاییز جیغ می‌کشند گفت: فیلم‌هایی که به صورت مستقل ساخته می‌شوند و از طرف ارگان‌های دولتی یا دفاتر سینمایی حمایت نمی‌شوند تنها انگیزه بچه‌ها است که کنار هم قرار می‌گیرند تا فیلم ساخته شود.

مجید صدیقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: فیلم سینمایی جوجه‌ها آخر پاییز جیغ می‌کشند حاصل حضور بچه‌های تئاتر و سینما در کنار هم است.

تهیه کننده فیلم سینمایی جوجه‌ها آخر پاییز جیغ می‌کشند ادامه داد: فیلم‌هایی که به صورت مستقل ساخته می‌شوند و از طرف ارگان های دولتی یا دفاتر سینمایی حمایت نمی‌شوند تنها انگیزه بچه‌ها است که کنار هم قرار می‌گیرند تا فیلم ساخته شود.

وی افزود: بخاطر نوع نگاهی که آقای اسپنانی به در فیلم‌های کوتاه خود داشت که یک نگاه خاص و فرهیخته‌ای است و همیشه سبک و نگاه این کارگردان مورد علاقه من بوده است و وقتی فیلم سینمایی جوجه آخر پاییز جیغ می‌کشند را با من در میان گذاشتند احساس کردم که یک ایده خلاقی است که با توجه به ظرفیت بچه‌های اصفهان می‌توانیم روی آن برنامه ریزی کنیم و این ایده را به ثمر برسانیم تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده گرفتم.

صدیقی اضافه کرد: این فیلم با فیلم‌های عمده‌ای که ساخته می‌شود تفاوت‌های زیادی دارد و کلاً رفتن سمت ساختن این نوع فیلم‌ها علاوه بر اینکه اصالت انگیزه و پشتکار می‌خواهد باید جسارت لازم هم داشته باشید چرا که ممکن است به هر شکلی این نوع فیلم‌ها برای اکران دچار مشکل شوند اما بخاطر پشتکار و جسارت جوجه‌ها آخر پاییز جیغ می‌کشند در کمترین زمان ممکن به ثمر نشست و به روی پرده رفت.

تهیه کننده فیلم سینمایی جوجه‌ها آخر پاییز جیغ می‌کشند با اشاره به اینکه این فیلم دومین فیلم بلند موسسه سینمایی فرانگر است، گفت: در مسیر تولیداتی که طی می کنیم پس از این فیلم مستند الست را تولید کردیم که به کارگردانی آقای اسپنانی است این فیلم نیز مراحل فنی و نهایی خود را طی می‌کند تا برای اکران آماده شود.

کد خبر 364316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.