برگزاری نخستین کنفرانس ملی شهر دوستدار کودک در اصفهان

شهردار اصفهان گفت: در هفته‌جاری نخستین کنفرانس ملی شهر دوستدار کودک در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: این کنفرانس ملی با حمایت و مشارکت شهرداری اصفهان و سایر نهادها و دستگاه‌ها از جمله وزارت کشور و صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) در اصفهان برگزار می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد: کودکان که آینده شهر و کشور را در دست دارند، درست ببینیم و به حقوق آنها بیشتر احترام بگذاریم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه شهر اصفهان از سوی یونیسف و وزارت کشور به عنوان پایلوت شهر دوستدار کودک در ایران انتخاب شده و به همین دلیل در هفته جاری میزبان یک کنفرانس خوب در سطح ملی هستیم، گفت: حمایت و مشارکت شهروندان در پشتیبانی از کودکان می‌تواند موجب تربیت نسل خلاق، کوشا و دارای صفات حسنه باشد.

نوروزی همچنین با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد بانوی اسوه صبر و ایستادگی حضرت زینب(س) اظهارکرد: روز پرستار که به میمنت این روز نامگذاری شده را به پرستارانی که در بیمارستان‌ها، مراکز توانبخشی، آسایشگاه‌ها و پرستارانی که در منازل از بیماران پرستاری می‌کنند تبریک می‌گویم.

وی افزود: خدا را شکر می‌کنم که در روزهای گذشته شاهد بارش خوب باران بودیم و امیدوارم این بارش‌ها ادامه داشته باشد و تا پایان زمستان و حتی بعد از آن شاهد بارش‌ باران باشیم.

شهردار اصفهان ادامه داد: در هفته جاری شاهد اتفاق خوب دیگری در شهرمان هستیم و آن برگزاری همایش ساختمان پایدار و انرژی و نخستین نمایشگاه ملی بهره‌وری آب و انرژی در ساختمان، صنعت و حمل و نقل است که به نظر می‌رسد این موضوع در مرحله سیاست‌گذاری و اجرا از اولویت‌های شهر است؛ افزایش بهره‌وری آب و انرژی به خصوص در شرایط کنونی اولویت مهمی است که باید به صورت همه جانبه برای تحقق آن تلاش کنیم.

کد خبر 364313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.