حضرت زینب(س)، خبررسان بزرگترین رویداد تاریخ بود

شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: حضرت زینب(س) خبر بزرگترین رویداد تاریخ را به مردم رساند و حکومت فاسد یزید را رسوا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی پیش از ظهر امروز (شنبه) در جمع مردم این شهرستان، با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب(س)،  خاطرنشان کرد: آن حضرت اسوه صبر و پایداری در راه حق و حقیقت است به همین دلیل باید ویژگی‌های اخلاقی ایشان برای نسل جوان بازگو شود.

وی ادامه داد: شجاعت حضرت زینب(س) باعث ماندگاری واقعه عاشورا شد، آن حضرت خبر بزرگترین رویداد تاریخ را به مردم رساند و حکومت فاسد یزید را رسوا کرد.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه در شرایط حساس فعلی وحدت مردم و مسئولان توطئه دشمنان را ناکام می‌گذارد، اظهار کرد: مسئولان باید با خدمت‌رسانی صادقانه و تلاش جهادی، امید به آینده را در مردم زنده نگه دارند.

حجت‌الاسلام یعقوبی اضافه کرد: همه افراد وظیفه دارند با ترویج خوش‌بینی و بیان حقایق از دستاوردهای نظام اسلامی، با توطئه دشمنان که هدف آن ترویج یأس و نا امیدی در جامعه است، مقابله کنند.

وی ولایت فقیه را مهمترین رکن انقلاب دانست و افزود: منافقان قصد دارند از مطالبات مردمی سوء استفاده کنند، اما همه دشمنان باید بدانند که مردم ایران همواره با وجود مشکلات، حامی ولایت و رهبری بوده‌اند.

امام جمعه شهرضا پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردمی را باعث افزایش اعتماد عمومی دانست و افزود: تلاش جهادی مسئولان، بصیرت‌افزایی در مقابل دسیسه‌های دشمنان و مقابله با برخی بی‌کفایتی‌ها، سبب پیروزی در جنگ روانی دشمن علیه کشور و نظام می‌شود.

حجت‌الاسلام یعقوبی با بیان اینکه هدف اصلی دشمن از تهاجم فرهنگی و جنگ روانی ضربه زدن به اسلام و روحانیت است، یادآور شد: با رفع مشکل بیکاری جوانان و ایجاد بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، سایر مشکلات اقتصادی نیز رفع می‌شود.

وی تأکید کرد: تقدیم هزاران شهید و جانباز و ایثارگر در طول دوران مبارزات انقلابی و جنگ تحمیلی و پس آن، نشان می‌دهد که مردم همواره حامی اسلام، ولایت و نظام بوده‌اند.

امام جمعه شهرضا با اشاره به درپیش بودن راهپیمایی ۲۲ بهمن، خاطرنشان کرد: همواره حضور مردم در راهپیمایی این روز، دشمنان را نا امید و یاران انقلاب را امیدوار کرده است.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از اهمیت بیشتری برخوردار است، تصریح کرد: امسال هم حضور گسترده اقشار مردم در این راهپیمایی به جهانیان ثابت می‌کند، مشکلات در اراده راسخ مردم برای حمایت از انقلاب و اسلام خدشه‌ای وارد نمی‌کند.

کد خبر 364312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.