حریق رستوران هتل پل اطفاء شد+ عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان گفت: حریق رستورانی در هتل پل اصفهان پس از سه ساعت و نیم فعالیت آتش‌نشانان اصفهان اطفاء شد.

فرهاد کاوه آهنگرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص حادثه آتش‌سوزی در رستورانی در هتل پل اصفهان اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۲۱ و ۵۸ دقیقه به مرکز فرماندهی آتشنشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه پس از دو دقیقه از اعلام حریق نیروهای آتش‌نشانی از ایستگاه شماره یک به محل حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: پس از آن نیز نیروهای امداد و نجات از ۶ ایستگاه دیگر به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آتشنشانی اصفهان با بیان اینکه مدیرعامل و معاون سازمان نیز در این عملیات حضور داشتند، ادامه داد: عملیات اطفاء حریق و خارج کردن دود به مدت سه ساعت و نیم به طول انجامید.

وی اضافه کرد: شهروندان با خروج دود از بانک شهر متوجه آتش‌سوزی و اعلام آن به سازمان آتش‌نشانی شدند که خوشبختانه در بانک شهر فقط دودگرفتگی را داشتیم و گسترش حریق از رستوران به بخش‌های دیگر جلوگیری شد.

کاوه آهنگرانی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت، ادامه داد: علت این حادثه امروز توسط تیم تخصصی سازمان آتش‌نشانی بررسی میشود.

کد خبر 364298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.