می‌خواهیم ایران را به چالش بکشیم/ ایران قوی‌ترین تیم آسیاست

سرمربی تیم ملی فوتبال ویتنام معتقد است تیمش می‌تواند با تلاش فراوان شاگردان کارلوس کی‌روش را به چالش بکشد.

به گزارش ایمنا پارک هانگ سئو، سرمربی تیم فوبتال ویتنام بعدازظهر جمعه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ایران اظهار کرد: تیم ملی ایران از نظر تاکتیکی تیم بسیار خوبی است و کی‌روش نزدیک به ۱۰ سال است که در این تیم حضور دارد و از لحاظ تاکتیی به سطح بالایی رسیده و همانگی خوبی دارد.

وی ادامه داد: بازی سختی برای ما خواهد بود اما تلاش خود را می‌کنیم تا ایران را به چالش بکشیم. تیم ملی ایران تجربه بالایی دارد ولی می‌خواهیم نشان دهیم تیم جوان و با برنامه ما چیزی از حریف در زمین کم ندارد. من فکر می‌کنم با تلاش زیاد در زمین مسابقه بتوانیم پا به پا حریف بازی کنیم.

سرمربی ویتنام درباره مصدومین تیمش افزود: هیچ بازیکن مصدومی پس از دیدار با عراق نداشتیم. ما دو بار از عراق پیش افتادیم اما در دقایق پایانی برتری را از دست دایم و به همین دلیل تمام بازیکنان ناامید هستند چون حداقل یک امتیاز می‌توانستیم بگیریم. هنوز این ناامیدی کامل از بین نرفته است ولی بهترین کار این است که خودمان را برای بازی با ایران آماده کنیم.

از سرمربی ویتنام در ادامه سوال شد او موفق‌ترین سرمربی تاریخ ویتنام است ولی حالا باید با ایران، تیم اول رده‌بندی آسیا بازی کند، آیا این بازی بزرگ‌ترین بازی دوران مربی‌گری او است؟ که پاسخ داد: کی‌روش مربی بسیار باهوشی است و نزدیک ۱۰ سال است که هدایت ایران را برعهده دارد. من وقتی بازیکن بودم برابر ایران بازی کردم و این تیم را به خوبی می‌شناسم. فردا ویتنام برابر تیمی قرار می‌گیرد که قوی‌ترین تیم فوتبال آسیا است.

پارک هانگ در پاسخ به این سوال که برای کسب مساوی برابر ایران بازی خواهد کرد؟ گفت: از نظر تکنیکی به ایران نمی‌رسیم ولی هر سرمربی تیمش را برای برد به زمین می‌فرستد و این همان کاری است که ما انجام خواهیم داد.

منبع: ایسنا

کد خبر 364278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.