تلاش دشمن برای القای ناامیدی در جامعه

امام جمعه نجف‌آباد گفت: دشمنان ایران اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، تمامی تلاش و سرمایه‌های خود را در مسیر القای ناامیدی در اقشار مختلف، افزایش فشارهای اقتصادی، ایجاد تفرقه و جدایی مردم از بدنه نظام به کار بسته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف‌آباد ، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی حسناتی در خطبه‌های این هفته با اعلام این مطلب افزود: تمامی محاسبات دشمن از همان ابتدای پیروزی انقلاب اشتباه بوده و در آینده نیز به همین شکل ادامه پیدا خواهد کرد. امام ما به خوبی نابودی ابرقدرت شرق و غرب را نوید دادند و سال‌ها بعد از فروپاشی شوروری، این روزها نشانه‌های افول غرب نیز به خوبی مشاهده می‌شود.

حسناتی رژیم صهیونیستی را در اوج ذلت دانست و اعلام داشت: آمریکا بعد از سال‌ها لشکرکشی پرهزینه به منطقه، الآن به جایی رسیده که نه راه پیش دارد و نه راه پس. به شکلی از منطقه اخراج شده‌اند ولی تلاش دارند با عناوین مجعولی مانند ناتوی عربی، به نوعی روی این شکست‌ها سرپوش بگذارند.

امام‌جمعه نجف‌آباد کمک به یکدیگر و حفظ وحدت را از مهم‌ترین نیازهای امروز جامعه خواند و خاطر نشان کرد: بهترین عمل صالح برای مدیران ما باز کردن گره‌ای از مشکلات مردم است. همه باید به چرخه تولید، توزیع و خرید کالای با کیفیت ایرانی کمک کنیم که اگر تولید جان بگیرد، بخش زیادی از مشکلات‌مان حل خواهد شد.

سالگرد شهادت فداییان اسلام در فضای سنگین بعد از کودتای ۲۸مرداد و فرار شاه در بیست‌وششم دی‌ماه پنجاه‌وهفت دیگر مناسبت‌هایی بودند که امام‌ جمعه نجف‌آباد با تشریح آن‌ها اعلام داشت: اخبار پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف دشمنان ما را به شدت سردرگم و عصبانی کرده که از جمله آخرین آن‌ها می‌توان به برنامه‌ریزی جهت ارسال دو ماهواره به فضا در ایام دهه فجر اشاره کرد.

حسناتی همچنین سالروز ولادت حضرت زینب و روز پرستار را گرامی داشت و اضافه کرد: زنان تاثیر بیشتری در تربیت و عظمت جامعه دارند و اگر نسلی مانند حضرت زینب را پرورش دهیم، بیشتر مشکلات حال حاضر برطرف خواهد شد. در موفقیت‌های چهل ساله نظام اسلامی، زنان نقشی مهم و تاثیرگذار داشته‌اند.

تاکید بر اهمیت کسب رزق حلال به عنوان مهم‌ترین بخش عبادت و لزوم محاسبه نفس خود پیش از پرداخت به عیوب دیگران از دیگر مطالب مطرح شده حسناتی در خطبه‌های این هفته بود.

کد خبر 364274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.