عکاسی خبری روایتی بی نقص از اتفاقات ارائه می دهد

مدیر موزه هنرهای معاصر اصفهان گفت: عکاسی خبری یکی از مصادیق هنر معاصر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تمیزی مدیر موزه هنرهای معاصر اصفهان در آیین افتتاحیه نمایشگاه "ورلد پرس فوتو" با بیان اینکه این بار نمایشگاهی متفاوت  را در موزه هنرهای معاصر تجربه خواهیم کرد، اظهار کرد: در این نمایشگاه تصاویری صریح از وقایع جهانی، قدرت و عملکرد عکس در دوران معاصر را به رخ می کشد . عکاس خبری هوش و احساس جامعه است. باید بسیار واقع گرایانه و بدون ملاحظه و دست بردن در عکس رفتار حرفه ای خود را دنبال کند که این همان ارایه واقعیت است.

وی افزود: عکاس خبری به دنبال آراستن صحنه ای که می خواهد ثبت کند نیست. بلکه از آنچه که هست روایتی بی نقص ارایه می دهد. عکاسی و به ویژه عکاسی خبری یکی از مصادیق هنر معاصر  است که بیش از هر زمان دیگری به حیات انسانی و مسائل زیستی او توجه دارد.

مدیر موزه هنرهای معاصر اصفهان افزود: این موزه تمامی توان خود را به کار بسته تا بتواند فرصت تماشای آثار تجسمی معاصر را برای علاقمندان فراهم آورد.

در پایان از مهدی قاسمی عکاس، ایمان حجتی مدیر روابط بین الملل شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان و تمام دست اندر کاران برای برگزاری این رویداد تخصصی در موزه هنرهای معاصراصفهان تشکر می کنم.

کد خبر 364251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.