کم‌کاری‌های برخی مسئولان کارآمدی نظام را هدف قرار می‌دهد

تیران-دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: کم‌کاری‌ برخی مسئولان کارآمدی نظام را هدف قرار می‌دهد و دشمنان در چنین وضعی برای تحقق اهداف خود یعنی ناکارآمدی نظام تلاش می‌کنند.

حجت الاسلام محمدرضا صالحیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون با اشاره به اهمیت خدمت به مردم اظهار کرد: از بزرگترین سرمایه‌های انسان که مایه خیر دنیا و آخرت می‌شود خدمت به مردم است که این نعمت به مدیران رسیده است.

وی افزود: باید از این فرصت خدمتگذاری برای رشد و توسعه کشور و رفع مشکلات مردم استفاده کرد و با بهانه تراشی و کم‌کاری این فرصت‌های مهم زندگی را از بین نبرد.

دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان با بیان اینکه برخی مسئولان در انجام فعالیت‌های اداری خود کوتاهی می کنند تصریح‌ کرد: کم‌کاری‌های مسئولان کارآمدی نظام را هدف قرار می‌دهد و دشمنان در چنین وضعی برای تحقق اهداف خود یعنی ناکارآمدی نظام تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال بیان ناکارآمدی دستگاه‌های اداری و نظام جمهوری اسلامی ایران است و اگر افرادی در این مسیر کوتاهی کنند آنگاه فرصت را برای دشمنان فراهم کرده‌اند و این خیانت به مردم و نظام است که البته باید جلوی این کم کاری‌ها گرفته شود.

دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان با بیان اینکه کم‌کاری برخی از افراد مسئول نارضایتی مردم را به همراه دارد، اظهار کرد: این اتفاقات، دشمن را برای تحقق اهدافش امیدوار می‌کند و به اصل نظام و خون شهدا ضربه می‌زند.

وی با اشاره به بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در برنامه‌های دهه فجر باید آگاهی‌بخشی نسبت به خدمات نظام صورت بگیرد و در این جشن بزرگ پیروزی برنامه‌های باشکوهی اجرا و زمینه شادی مردم فراهم شود.

حجت الاسلام صالحیان دشمن شناسی را یکی از مؤلفه‌های مهم عنوان کرد که باید برای همگان در جامعه تبیین شود افزود: برای شناخت توطئه‌های دشمنان باید بصیرت داشت و با هوشیاری و آگاهی در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاد.

کد خبر 364242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.