تصادف زنجیره‌ای در زیرگذر میدان احمدآباد

دقایقی پیش در مسیر زیرگذر میدان احمدآباد چهاردستگاه خودرو سواری به شدت با یکدیگر تصادف کرده و باعث ایجاد ترافیک سنگین در این محور شد، ترافیک ناشی از این تصادف تا میانه خیابان سروش ادامه پیدا کرده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز -‌پنج‌شنبه ساعت۱۹- وقتی در خیابان سعادت‌آباد از سمت میدان آزادی به سمت چهارراه شیخ صدوق حرکت کنید، ترافیک بسیار سنگینی پیش رو خواهید داشت.

بر اساس این گزارش، ورود و خروج به خیابان بزرگمهر مسیرهایی است که درگیر ترافیک شده، همچنین در خیابان حکیم نظامی رفت و آمد خودروها به آرامی  صورت می‌گیرد.

شمال به جنوب خیابان امام خمینی مسیر حرکت به سمت میدان جمهوری اسلامی به دلیل ترافیک دو دستگاه خودرو سواری ترافیک سنگینی دارد، بر روی پل غدیر نیز ترافیک سنگینی به دلیل تصادف دو دستگاه خودرو سواری ایجاد شده است.

از سمت میدان انقلاب تا تقاطع پاسداران مسیر غرب به شرق تردد خودروها با کندی انجام می‌شود،  خیابان آیت الله مطهری نیز مشابه همین وضعیت را دارد.

تردد خودروها در خیابان کاوه حدفاصل میدان ۲۵ آبان تا میدان شهدا به سختی امکان‌پذیر است، چهارراه فلسطین ورودی خیابان استانداری ترافیک سنگینی دارد.

چهارراه آبشار از سمت فلکه فیض تا این چهارراه بار ترافیکی پرحجم است، خیابان مطهری مسیر حرکت به سمت خیابان صائب ترافیک نیمه سنگین و تردد خودروها به آرامی انجام می‌شود.

در خروجی بزرگراه شهیدصیاد شیرازی به سمت خیابان جی نیز بار ترافیکی متعادل است، در خیابان پروین مسیر حرکت به سمت خیابان جی شلوغ است.

مدیریت سفر و استفاده از وسایل حمل ونقل عمومی بسیاری از مشکلات ترافیکی را در شهر کاهش می‌دهد، همچنین استفاده از پارکینگ‌های احداث شده در سطح شهر نیز در آرام‌سازی ترافیک تاثیر زیادی دارد و باید مورد توجه شهروندان قرار گیرد.

کد خبر 364220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.