ربات جدید برای آپدیت هم‌زمان کانال در بله و تلگرام

پیامرسان "بله" که از ابتدای ورود به دنیای رقابت مجازی کاربرد های مختلف و جذابی را ارائه بود تا یک سر و گردن از رقبای خویش بالاتر باشد، پس از ارائه رباتی با قابلیت انتقال اطلاعات از تلگرام به این شبکه اجتماعی این بار رباتی با قابلیت مدیریت کانال های این پیامرسان (بله) در تلگرام ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ربات تلگرامی "کبوتر بله" یکی از قابلیت هایی است که این پیامرسان چندی پیش به قابلیت های خود در فضای مجازی اضافه کرده بود و فعالیت آن به گونه ای است که می توان اطلاعات دلخواه تلگرامی را به آن ارسال کرد و در فضای این پیامرسان آن را تحویل گرفت.

معرفی گسترده این قابلیت در بستر پیامرسان "بله" باعث شد تا بسیاری از کاربران مشترک تلگرام و بله، از این قابلیت کاربردی سو استفاده کنند و با ارسال اطلاعات حجیم به این ربات، آنها را در پیامرسان بله تحویل بگیرند و با توجه به نیم بها بودن حجم ترافیک در شبکه های اجتماعی داخلی، اطلاعات را با هزینه کمتر از این طریق دانلود کنند.

این پیامرسان در جدید ترین قابلیت خود، رباتی با عنوان "هماهنگ ساز" در اختیار کاربران گذاشته است که به آنها امکان مدیریت کانال های خود در "بله" را از سوی تلگرام می دهد و این قابلیت باعث شده تا عده زیادی از مدیران کانال های تلگرامی به فکر فعالیت در پیامرسان "بله" بیفتند.

قابلیت هماهنگ سازی تلگرام و بله به صورتی است که کاربر می تواند با تحویل اطلاعات در بستر تلگرام آنها را در کانال خود در پیامرسان "بله" ارسال کند و از این طریق به مدیریت کانال خود در این شبکه اجتماعی بپردازد.

قابل ذکر است که این ربات تا کنون سه بار به دلیل حجم اطلاعات دریافتی متوقف و مسدود شده است و نارضایتی برخی از کاربران را به دنبال داشته است، اما تیم مدیریت پیامرسان "بله" به کاربران قول داده است تا از مسدود سازی مجدد ربات تلگرامی شان جلوگیری کنند.

کد خبر 364216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.