دیرکرد وام‌های کشاورزی بخشیده می‌شود

معاون نیروی انسانی فرمانداری اصفهان گفت: دیرکرد و جرائم وام‌های کشاورزی و خوداشتغالی از ابتدای شهریورماه ۹۶ تا پایان سال ۹۷ بخشیده و اصل آن به مدت سه سال اعمال شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صفرعلی رعایایی امروز (پنج‌شنبه) در شانزدهمین نشست علنی شورای اسلامی شهرستان اصفهان، اظهار کرد: دولت سه مصوبه درخصوص استمهال وام های کشاورزی و وام‌های خوداشتغالی داشته که با کمک و پیگیری نمایندگان مجلس، پس از اصلاح مصوبات ۲۰ هزار میلیارد تصویب شد و طبق آن وام‌هایی که از ابتدای شهریورماه ۹۶ تا پایان سال ۹۷ بررسی شده‌اند، دیرکرد و جرائم آن بخشیده و اصل آن به مدت سه سال اعمال شود.

وی با بیان اینکه به خاطر محدودیتی که در اعتبار اختصاص داده شده وجود دارد، قرار شد تنها وام‌های مبلغ پایین را پوشش دهیم، افزود: کل اعتبارات تخصیص یافته در این خصوص برای استان اصفهان هزار و ۲۲۳ میلیارد ریال و سهم شهرستان اصفهان ۲۳۰ میلیارد ریال بود؛ یعنی حدود ۲۱ درصد سهم استان را به شهرستان داده‌اند درحالی که حداقل ۴۵ درصد جمعیت استان در شهرستان قرار دارد.

معاون نیروی انسانی فرمانداری اصفهان تصریح کرد: امسال ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای مشاغل پشتیبان و خانگی تخصیص داده شده است که متقاضیان دریافت اعتبار مشاغل خانگی می‌توانند به بانک‌های مسکن و ملی مراجعه کنند.

کد خبر 364209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.