پیروزی نامی‌نو در آخرین دیدار گروهی

در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال بانوان، نامی‌نو اصفهان مقابل حریف خود به پیروزی رسید.

به گزارش ایمنا، هفته دهم و پایانی لیگ برتر بسکتبال بانوان در مرحله گروهی امروز –پنجشنبه ۲۰ دی ماه- از ساعت ۱۱ با برگزاری شش دیدار در دو گروه (الف) و (ب) پیگیری شد. در گروه (الف) تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و هیرو به مصاف هم رفتند تا صدرنشین گروه نخست لیگ مشخص شود. هیرو در این دیدار موفق شد با نتیجه ۵۲ بر ۴۸ به پیروزی برسد.

پالایش نفت آبادان نیز میزبان دانشگاه گلستان بود با نتیجه ۸۳ بر ۶۴ به پیروزی برسد تا همچنان در جایگاه سوم جدول رده‌بندی گروه نخست قرار داشته باشد.

در گروه (ب) تیم‌های نامی‌نو و گروه بهمن برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند تا در مجموع با ۹ پیروزی و یک شکست کار خود را برای قهرمانی در پلی‌آف آغاز کنند. در گروه دوم هیچ تیمی توانایی مقابله با نامی نو و گروه بهمن را نداشت و تک شکست این دو تیم برابر همدیگر رقم خورده که از مجموع دو دیدار رفت برگشت سهم هرکدام یک پیروزی و یک شکست بوده است.

در پایان مرحله گروهی لیگ بسکتبال بانوان از هر گروه چهار تیم به مرحله پلی‌آف برای کسب عنوان قهرمانی راه پیدا کردند که پس از یک هفته استراحت و از اول بهمن ماه رقابت خود را آغاز می‌کنند.

تیم‌های راه‌یافته به مرحله پلی‌آف

گروه (الف)

هیرو ۱۹ امتیاز

دانشگاه آزاد اسلامی ۱۸ امتیاز

 پالایش نفت آبادان ۱۷ امتیاز

دانشگاه گلستان ۱۴ امتیاز

گروه (ب)

گروه بهمن، ۱۹ امتیاز (به دلیل گل زده بیشتر نسبت به نامی نو صدرنشین شد)

نامی نو اصفهان، ۱۹ امتیاز

خانه بسکتبال بندرعباس، ۱۴ امتیاز

صدرا شیراز، ۱۳ امتیاز

در مرحله پلی‌آف تیم‌های هیرو (صدرنشین گروه الف) با صدرا (تیم چهارم گروه دوم)، دانشگاه آزاد با خانه بسکتبال بندرعباس، پالایش نفت آبادان با نامی‌نو اصفهان و دانشگاه گلستان با گروه بهمن به رقابت می‌پردازند. این بازی‌ها با صورت رفت و برگشت و به صورت ۲ برد از سه بازی برگزار می‌شود که اگر تیم‌ها بعد از دو بازی رفت و برگشت به تساوی یک بر یک رسیدند بازی سوم برگزار می‌شود تا تیم صعودکننده به مرحله بعد مشخص شود

نتایج بازی‌های هفته دهم مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال بانوان

دانشگاه آزاد اسلامی ۴۸ _  هیرو ۵۲

پالایش نفت آبادان ۸۳ _  دانشگاه گلستان ۶۴

باژوند بوشهر ۴۷_  شرکت ملی گاز ۵۳

صدرا شیراز ۶۲ _  نامی‌نو اصفهان ۸۵

نارسینا تهران ۵۶ _  گروه بهمن ۸۳

خانه بسکتبال بندرعباس ۷۱ _  پاژ  ۵۱

کد خبر 364188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.