تعامل بین سینماگران، هدف نخستین نمایشگاه صنعت سینمای اصفهان است

رییس کمیسیون فرهنگی ، ورزشی شورای اسلامی شهر خبر داد: نخستین نمایشگاه صنعت سینمای اصفهان از سی ام بهمن ماه تا سوم اسفندماه سال جاری با هدف معرفی سطح توانمندی نخبه‌گان، شهروندان و ایجاد تعامل بین سینما گران اصفهانی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن صبح امروز پنجشنبه - ۲۰ دی ماه- در نشست خبری نخستین نمایشگاه صنعت سینمای اصفهان اظهار کرد: رویکرد شورای اسلامی شهر و کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورا، حمایت از نخبگان، جذب متخصصان و جلوگیری از مهاجرت آنها و همچنین حمایت از بخش خصوصی و مشارکت بیشتر سمن‌ها در صنعت سینماست.

وی ادامه داد: یکی مصوباتی شورای پنجم، توسعه صنایع خلاق است که در راستای اجرایی شدن آن، یکی از برنامه‌های مهم برگزاری نمایشگاه صنعت سینما از سی‌ام بهمن تا سوم اسفندماه است که در آن از ظرفیت‌های سخت افزاری، نرم افزاری و نیروی انسانی استفاده خواهد شد.

رییس کمیسیون فرهنگی، ورزشی شورای اسلامی شهر افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی نخبگان فعال در رشته‌های تئاتر و سینما و نشان دادن توانمندی‌ها و ظرفیت‌های هنرمندان سینماگر اصفهانی است.

روشن با ابراز تأسف از اینکه با وجود هنرمندان توانمند اصفهانی در عرصه تئاتر و سینما، به پتانسیل و ظرفیت آن‌ها توجه نشده است، ابراز امیدواری کرد: عملکرد و مشارکت نخبگان سینما در این نمایشگاه باید به گونه‌ای باشد که آینده‌ای روشن برای سینمای اصفهان داشته باشیم.

کد خبر 364163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.