افزایش ترافیک و تصادفات بر اثر بارندگی در سطح شهر

به دلیل بارندگی تعداد تصادفات جرحی و خسارتی معابر شهر اصفهان افزایش یافته که توجه و احتیاط بیشتر رانندگان را در رعایت فاصله ایمنی و سرعت مطمئنه می‌طلبد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز -‌چهارشنبه ساعت۱۹- خیابان حکیم مسیر منتهی به خیابان عبدالرزاق و زیرگذر میدان امام علی شلوغ است.

بر اساس این گزارش، تردد خودروها در خیابان کاوه حدفاصل میدان ۲۵ آبان تا میدان شهدا به سختی امکان‌پذیر است، محور شمال به جنوب بزرگراه شهیدخرازی نسبت به محور جنوب به شمال ترافیک سنگین‌تری دارد.

اطراف میدان بزرگمهر ترافیک چندانی ندارد، اما خیابان بزرگمهر با ترافیک سنگینی رو به رو است، بلوار دانشگاه از خیابان‌های شلوغ شهر در این لحظات است، اما در خیابان توحید نیز مشکلی در رفت و آمد خودروها دیده نمی‌شود.

اگر از خیابان رباط وارد خیابان باهنر شوید، با ترافیک پر حجمی رو به رو خواهید شد، در این مسیر پارک دوبل خودروها باعث افزایش ترافیک شده است، ساعتی قبل چهار دستگاه خودرو سواری در میدان سهروردی به سمت پل وحید با یکدیگر تصادف کرده و ترافیک سنگینی را در این مسیر به وجود آوردند.

در این لحظات خیابان مسجدسید سمت حرکت به چهارراه تختی شلوغ و پر تحرک است، اما محور برگشت آن خلوت و رفت و آمد خودروها روان است.

توصیه می شود مسیر میدان استقلال به سمت میدان جمهوری را برای رسیدن به مقصد انتخاب نکنید، زیرا از ابتدا تا انتهای این مسیر خودروها در ترافیک سنگینی گرفتار شده‌اند.

در میدان آزادی و چهارراه حکیم نظامی هر لحظه به میزان ترافیک افزوده می‌شود، خیابان مدرس از سمت میدان قدس اوضاع رفت آمد به سمت خیابان ضابط زاده بسیار شلوغ است.

کد خبر 364126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.