دیدن این فیلم جرم است!

هیچ چیز از آن شب لعنتی یادم نمانده و بعد از آن فقط چشم هایم سیاهی میرفت. چیزی در من کشته میشد که آماده بودم دوستش داشته باشم. یک حس خفقان سخت و نفس گیر مثل دیدن این فیلم جرم است!

لیندا کیانی، بازیگر سینما و تلویزیون، که با فیلم دیدن این فیلم جرم است! در جشنواره سی و هفتم فیلم فجر حضور دارد، با انتشار عکسی از خودش در این فیلم، در صفحه اینستاگرامش نوشته است:

هیچ چیز از آن شب لعنتی یادم نمانده و بعد از آن فقط چشم هایم سیاهی میرفت. چیزی در من کشته میشد که آماده بودم دوستش داشته باشم. یک حس خفقان سخت و نفس گیر مثل دیدن این فیلم جرم است

نعیمه نظامدوست که تا این اواخر ، محله گل و بلبل را روی آنتن تلویزیون داشت، با قرار دادن این عکس در صفحه اینستاگرام خود، این گونه نوشته است:

یاد گرفتم که تا رسیدن به هدف  از خواسته هایم با کسی که در فرکانس من نیست، حرف نزنم، شاید چیزی بگن که نا امیدم کنه. یاد گرفتم عجله نکنم و به زمانبندی خدا اعتماد کنم. یاد گرفتم فقط به خدا توکل کنم و فقط از خودش درخواست کنم. یاد گرفتم به دانسته هایم عمل کنم و عالم بی عمل نباشم

پرویز پرستویی که تا چندی پیش، تهران، لس آنجلس را روی پرده سینماها داشت و به زودی در فیلم تازه مصطفی کیایی جلوی دوربین میرود، با پست کردن این عکس در اینستاگرامش به نوشتن این ابیات بسنده کرده است :

زین همرهان سست عناصر دلم گرفت

شیر خدا و رستم دستانم آرزوست

زین خلق پر شکایت گریان سدم ملول

آن های هوی و نعره مستانم آرزوست

دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر

کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست

یک دست جام باده و یک دست جعد یار

رقصی چنان میانه میدانم آرزوست 

فرزاد فرزین، خواننده پاپ کشورمان، بعد از دریافت جایزه برترین آلبوم پاپ در سال ٩٦، در جشن موسیقی ما، با انتشار این عکس در اینستاگرام خود نوشته است:

سپاس از تمامی عوامل آلبوم شانزلیزه که به اندازه من در کسب این تندیس نقش داشتن و برای به وجود آمدن این اثر تلاش کردن و ممنونم از بچه های موسیقی ما که باعث شدن لحظاتی هر چند کوتاه، حس همدلی بین اعضای موسیقی رو شاهد باشیم و مهم تر از همه دست تک تک شما عزیزانم رو می بوسم که با انتخاب آلبوم شانزلیزه باعث کسب این جایزه شدین. عاشقانه عاشقتونم

کامبیز دیرباز نیز عکسی از پشت صحنه تازه ترین فیلمی که در آن مشغول نقش آفرینی است در صفحه اینستاگرام خود قرار داده و این گونه توضیح داده است :

این روزها حالم به شدت خوبه، دارم فیلمی رو بازی میکنم که بعد از مدت ها هیجان زدم کرده، فیلمنامه خوبش و حال و هوای کارگردان جوان و کار بلدش. به امید موفقیت برای امیر پورکیان در سینمای ایران

کد خبر 364115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.