چرا کسی اجازه نشستن روبه‌روی هتل عباسی را ندارد؟

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پراکنده شدن مردم از محوطه مقابل هتل عباسی نتیجه تصمیمات مدیریت شهری نیست اما شورای شهر برای اصلاح آن پیگیری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر در صفحه شخصی خود با انتقاد از شورای شهر اصفهان، نوشت: ‏شاید باور نکنید اما برای میدان آمادگاه (روبروی هتل عباسی) نگهبان گذاشته اند و کسی اجازه نشستن در آنجا یا حتی توقف چند دقیقه‌ای را ندارد.

مهدی مقدری، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در پاسخ به این کاربر که این اتفاق را از دستاوردهای شورای شهر اصلاح طلب اصفهان دانسته بود، نوشت: این تصمیم هیئت مدیره مجتمع عباسی است، اخیرا این تصمیم را گرفتند و مرتبط به مدیریت شهری نیست؛ چند مورد نزاع با سلاح سرد در آنجا اتفاق افتاده و در یک مورد گردشگر خارجی مورد حمله قرار گرفته است.

نصیر ملت، دیگر عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز به این توییت واکنش نشان داده و اظهار کرد: از همهشریانِ آگاه خواهشمندم گزارشی کامل تر با عکس و فواصلِ زمانی در این خصوص ارائه دهند؛ اگرچه این اتفاق نتیجه تصمیمات مدیریت شهری نیست اما برای اصلاح آن، موضوع را به رییس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای شهر اصفهان انتقال خواهیم داد تا با رفع نگرانی ها، وضعیت خیابان به حالت عادی برگردد.

کد خبر 364095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.