دشمن به دنبال ناامید کردن مردم از نظام است

شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: دشمن با استفاده از همه امکاناتی که در اختیار دارد و با ایجاد جنگ اقتصادی، رسانه‌ای و فرهنگی به دنبال ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان، تأکید کرد: مهمترین معروف در شرایط فعلی، احیای ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس اسلامی و پاسداری از دستاوردهای آن است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران، حاصل سال‌ها مجاهدت امام راحل(ره)، شهیدان و ایثارگران، تلاش شبانه‌روزی رهبر معظم انقلاب و همراهی مردم است، بنابراین در شرایط حساس فعلی باید از آن دفاع کنیم.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه جشن پیروزی انقلاب از ۱۲ تا ۲۲ بهمن برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا در دهه فجر امسال، همه دستاوردهای انقلاب عرضه و با برگزاری جلسات بصیرت‌افزایی، مواضع انقلاب و رهبر معظم انقلاب تبیین شود.

حجت‌الاسلام یعقوبی با بیان اینکه دهه فجر امسال از حساسیت زیادی برخوردار است، خاطرنشان کرد: لازم است به وضعیت معیشت مردم رسیدگی شود، زیرا بسیاری از اقشار جامعه از این نظر در تنگنا قرار دارند.

وی اضافه کرد: دشمن با استفاده از همه امکاناتی که در اختیار دارد و با ایجاد جنگ اقتصادی، رسانه‌ای و فرهنگی به دنبال ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی است.

امام جمعه شهرضا تأکید کرد: دلسوزان نظام و رهبری و کسانی که سالیان طولانی مبارزات انقلابی را درک کرده‌اند، باید درباره توانمندی انقلاب و دستاوردهای آن روشنگری کنند.

حجت‌الاسلام یعقوبی اظهار کرد: باید زمینه حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن‌های دهه فجر فراهم شود.

کد خبر 364063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.