کرانچار: ایران با کی‌روش به فینال می‌رود

سرمربی تیم فوتبال امید ایران از عملکرد تیم ملی کشورمان مقابل یمن در جام ملت‌های آسیا تمجید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، زلاتکو کرانچار امروز –سه‌شنبه ۱۸ دی ماه- در حاشیه تمرین تیم امید با اشاره به برد ۵ بر صفر تیم ملی ایران مقابل یمن در نخستین دیدار جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: شاهد بازی خوبی از تیم ملی ایران بودیم که با پیروزی شاگردان کی‌روش همراه بود؛ بازیکنان خواسته‌های سرمربی را به خوبی اجرا کردند و نشان دادند با آمادگی کامل وارد این رقابت‌ها شدند؛ به عقیده من روند آماده‌سازی تیم بسیار خوب بوده و این تیم با هدایت کی‌روش می‌تواند به جمع چهار تیم راه یابد؛ امیدوارم روند خوب تیم ایران و پیروزی‌ها در مسابقات بعدی نیز ادامه پیدا کند.

وی در مورد شرایط تیم فوتبال امید، گفت: تمرینات بسیار خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ایم و تا پیش از حضور در تورنمنت قطر، چهار تمرین مهم دیگر در پیش داریم؛ همچنین بازیکنان از نظر روحی و جسمی و انگیزه و تمرکز، در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌برند و از این شرایط راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران خاطرنشان کرد: گام به گام در مسیری که هستیم حرکت می‌کنیم تا به هدف مورد نظرمان برسیم. در تورنمنت قطر تلاش می‌کنیم نتایج خوبی کسب کنیم و روند خوب نتیجه‌گیری در بازی‌های تدارکاتی را دنبال کنیم.

کد خبر 363987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.